מציג חוות דעת 1 - 5 מתוך 5 חוות דעת רלוונטיות
החלפת מספר כבלים בגג של מזגן שהיו חלודים ואיטום הקופסא שלהם מפני מים.
נחמד מאוד. הגיע מהר ופתר את הבעיה בצורה מקצועית. לדעתי המחיר שלקח היה מעט גבוה אבל חוץ מזה היה בסדר גמור.
הוא היה בסדר גמור, בא בזמן וטיפל מהר, אין תלונות. הוא אמר שאם התקלה תחזור אז הוא יעשה תיקון גדול יותר.
טיפול במזגן מקצר באמצעות איטום קופסת חשמל.
הוא היה נחמד מאוד ובסדר גמור מבחינת מחיר וזמנים. אנחנו מחכים לגשם הבא לראות לגבי איכות העבודה.
הם היו בסדר גמור, המזגן היה מקצר והם עלו על הבעיה, אטמו את קופסת החשמל בסיליקון וניילון וזה אכן פתר את התקלה. הם הגיעו מהר והמחיר היה נראה סביר.
תיקון נזילה ומילוי גז, החלפת קופסת בקרה ואיטום באמצעות סיליקון במזגן מיני מרכזי.
לאחר כמה שבועות המזגן שוב הפסיק לעבוד והבנו שצריך לקנות מזגן חדש. הזמנתי אותם להתקין לי את המזגן החדש, היה נראה שעשו עבודה טובה אך לאחר מכן המזגן התחיל לעשות רעש, הוא הגיע אלי ואמר שאני צריך להפעיל את האחריות של תדיראן. הגיעו אלי טכנאים של תדיראן ואמרו שהבעיה הייתה עם ההתקנה עצמה של המזגן. הזמנתי את הטכנאים של תדיראן ואת הטכנאי שהתקין לי, הטכנאים מהחברה אמרו למתקין שזו בעיה בהתקנה והסבירו לו מה הבעיה, הוא לא לקח אחריות על מעשיו והיה מוכן לתקן את זה רק תמורת תשלום נוסף על תיקון. ניסיתי להסביר לו ששילמתי לו על ההתקנה ושהוא לא עשה את זה בצורה טובה ושאין לי מה לשלם לו עוד אך הוא לא הסכים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.