מציג חוות דעת 1 - 5 מתוך 5 חוות דעת רלוונטיות
היה מעולה! הייתי מאוד מרוצה!
יניב היה מעולה. הוא נתן פתרון בטלפון. הוא היה נחמד ואדיב. אני מרוצה מאד.
הוא עזר לי לאתר את התקלה שקיימת במקרר שגורמת למקפיא לא לעבוד, אמר לי לנתק את המקרר ל24 שעות מהחשמל והמקפיא יחזור לעבוד, הוא עזר לי מאוד והחזיר את המקפיא לעבוד כרגיל.
הוא חסך לי המון כסף! עזר לי מאוד באיתור התקלה במדחס וגם נתן לי טיפים לשימוש במקרר בינתיים עד שאעשה תיקון או אקנה מקרר חדש, הוא היה שירותי מאוד! לא נתקלתי בשירות כזה מעולם. הוא הסביר לי הכל בסבלנות ואפילו הציע להביא לי מקרר חלופי עד שאסתדר. ממש מדהים!
ייעוץ טלפוני לתיקון מקרר מחברת בלומברג שכולל איתור תקלה במדחס.
הוא היה מעולה מעולה מעולה. הוא איתר את התקלה כשהתקשרתי אליו לטלפון, בדק איתי בשיחה את הבעיה שהייתה וביקש לצלם את המקומות השונים במקרר. הוא זיהה מהתמונות שיש תקלה רצינית במדחס ולכן לא משתלם אפילו להזמין איש מקצוע כי חבל על האנרגיות שלנו. בסופו של דבר בזכותו הבנו שצריך לקנות מקרר חדש והוא חסך פגישה מיותרת מול בעל מקצוע. אני נורא מרוצה מהשירות שלו, הוא היה מאוד הוגן ונחמד. ממליצה!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.