מציג חוות דעת 1 - 1 מתוך 1 חוות דעת רלוונטיות
היתה לי תקלה בכרטיס של התנור והזמנתי את דן לבדוק את הבעיה, דן לקח את הכרטיס לבדיקה אצל כמה מומחים ובסופו של דבר הוא אמר שהכרטיס מושבת ולכן יש צורך בקניית כרטיס חדש, בנוסף דן אמר לנו שכרטיס חדש + עבודה זה עלות גבוהה בסדר גודל של תנור חדש ולכן המליץ לקנות תנור חדש ולא כרטיס חדש, דן נתן שירות מעל ומעבר וכמובן מחיר סטנדרטי ורגיל על הביקור. שירבו טכנאים כמוך!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.