מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 12 חוות דעת רלוונטיות
היה בסדר גמור. הגיע, דן הגיע, ראה שכדי לבטל את הנעילה יש צורך רק בלחיצה על כפתור ולקח תשלום רק על הביקור.
הוא היה בסדר גמור ולקח מחיר סביר. אני חושב שהוא יכל להגיד לי שזה נעילת ילדים בטלפון ולחסוך לי את הביקור אבל בגדול בסדר.
הוא היה אחלה, היה סבבה לגמרי, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ונתן שירות טוב.
פתר את הבעיה וגבה רק עלות של ביקור.
מבחינה מקצועית הבין מה הבעיה כבר בטלפון. הפתרון שלה לוקח חצי דקה ולדעתי היה יכול בקלות להסביר בטלפון איך לבצע זאת וכך לחסוך תשלום של ביקור טכנאי בשביל חצי דקה עבודה. לבסוף אף ציין שהכל כתוב באינטרנט. לסיכום: העלות היתה מיותרת כי הבעיה היתה מאד פשוטה וקלה להסבר טלפוני.
ייעוץ טלפוני לגבי ביטול נעילת ילדים במכונת כביסה חברת אלקטרולוקס.
התקשרתי לנחמיה והוא ניסה לעזור לי בטלפון אך לא הצלחתי וקבענו שהוא יבוא אלי ואז הוא התקשר אלי יום לאחר מכן ואמר שדיבר עם המעבדה והם הסבירו לו מה לעשות והוא הדריך אותי שוב והבן שלי הצליח לתקן בהתאם להסבר שלו. נחמיה היה נחמד, אדיב ומאה אחוז.
אנחנו בטעות לחצנו על כפתור במכונה שגרם לנעילת מקשים. הוא הגיע בזמן, היה נחמד ואדיב. הוא היה ממש בסדר! מגיע לו בהכל עשר!
אין אנשים כמוהו באמת! מה שמיוחד בו זה קודם כל הגישה שלו והאכפתיות. הוא אמר לי שאצלם לו תמונות והרגיע אותי והסביר לי מה לעשות. הסבלנות שיש לו זה הכי חשוב. רציתי לשלם לו והוא לא רצה כסף. אין מה להגיד אם היה עוד כמה בארץ היינו מסודרים.
ביטול נעילת ילדים תקולה במכונת הכביסה.
היה על הכיפאק!
היה מצוין!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.