מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 351 חוות דעת רלוונטיות
איתור של הבעיה מורכבת, פתיחת סתימה ותיקון נזילה במקרר של חברת סמסונג.
הזמנו טכנאי כי ידית הדלת של המקפיא נשברה, ואחת המגירות נתקעה. זאב הזמין ידית חדשה, ולמחרת בא והחליף אותה - וגילה שעדיין יש בעיה. בדבקות ומסירות הוא בדק, התייעץ עם מומחים, גילה שיש קרח שהצטבר בגלל סתימות, תיקן, ניקה פילטרים, ואת הידית שהביא איתו לקח בחזרה ללא תלונה. וגם נתן לנו טיפים לתחזוקה שוטפת. מומלץ מכל הלב!
בן אדם נחמד, מאוד מקצועי, בא, עשה את העבודה והלך. הסביר לי מה הוא חושב שקרה והיחס היה סביר מבחינתי.
בחור נהדר! זמין, מקצועי, עשה עבודה טובה, לקח מחיר נורמלי לדעתי ואני מאוד מרוצה ממנו, שמרתי את המספר שלו לעתיד ואמליץ עליו בכל מקום.
הפשרת וחיזוק כבל חימום, בדיקת מערכת אוורר, פתיחת סתימה ותיקון נזילה במקרר מחברת סמסונג.
הוא תותח על חלל. הוא היה מאוד אדיב, גבה מחיר הוגן בעיניי, עשה את העבודה באופן יסודי ומהיר, פתר את התקלה והסביר לי אם זה חזור מה לעשות. הוא נתן אחריות והמחיר היה אחלה.
שירות מעולה!!!
תיקון מקרר שכלל פתיחת סתימה בצינורית, ניקוי קרח מהמקפיא והחלפת מאוורר במדחס.
יניב היה מדהים! הוא הסביר את הכל בנעימות וסבלנות והגיע בול בזמן שקבענו. הוא היה מאוד מקצועי, זיהה את כל התקלות וסידר אותן בכלום זמן. גם המחיר שלו היה בסדר גמור לדעתי, הייתי מדרג אותו גם יותר מעשר אם יכולתי.
שירות מצוין, הוא אדיב, שירותי ומאוד נקי ומסודר! הוא היה אדיב והסביר בדיוק מה קרה ואיך.
היה מעולה. אלעד מקצועי ביותר ותיקן את הבעיה בקלות. המחיר היה סביר מאוד.
דיברתי עם אלרועי והוא אמר לי לנסות כמה דברים לפני שהוא מגיע כדי לראות אם זה יעזור. ניסיתי וזה לא עזר אז הזמנתי אותו. הוא היה ממש עמוס אבל עשה מאמץ להגיע אליי אפילו בלילה! אלרועי עשה עבודה נהדרת, הוא הסביר לי על כל פעולה שעשה, היה אדיב, ניקה וסידר אחריו והוא אפילו שלח לי הודעה למחרת כדי לשאול אם הכל בסדר, מותק של בחור!
הוא היה מאוד נחמד. מעולה, מקצועי ובא ממש בזמן. היה הוגן מבחינת הסכום שביקש לדעתי ותיקן את התקלה. יש לי רק מילים טובות, מקצוען אמיתי!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.