מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 12 חוות דעת רלוונטיות
דוד הגיע לבדוק מדיח שהתקלקל בעקבות נזילת מים מהמדיח. הוא הגיע בזמן, עבד טוב מאוד ועלה על הבעיה מאוד מהר. בסופו של דבר החלטנו לקנות מדיח חדש.
הוא הגיע בזמן והיה בסדר גמור! הוא היה מאוד נחמד, ביקש מחיר הוגן עבור הביקור ונתן הסבר טוב. הוא הסביר לנו שמהנוע הלך והתיקון היה יקר מאוד ככה שהעדפנו לקנות מקרר חדש.
הוא היה פשוט מדהים! דיברתי איתו בטלפון ואמרתי לו מה הבעיה והוא אמר לי שהוא ייקח על בדיקה בכל מקרה עלות ביקור וגם אמר לי לפי התיאורים שלי מה לדעתו הבעיה וכמה יעלה תיקון שלה. הוא גם ניסה לעזור לי לתקן בטלפון. בסוף הוא נאלץ להגיע וכשהוא בא הוא אמר שהמנוע שרוף והוכיח לי את זה אפילו ואמר כמה זה עולה לתקן אז החלטתי לקנות חדש ושילמתי לו על הביקור. הוא בן אדם ישר כמו סרגל!!
הוא היה ממש מעולה. התקשרתי ביום שישי בצהריים והוא הגיע באותו יום במהירות. הוא אמר לי בטלפון מה הוא יכול לתקן ומה לא, כמה הוא גובה עבור עלות של ביקור. הוא הגיע והמליץ לי לא להחליף מנוע אבל ישב איתי והסביר לי על חברות של מקררים ומה עדיף לי לקנות. חוץ מהביקור שהיה סביר הוא היה מעולה!
הוא היה בסדר גמור. הוא היה אדיב, מקצועי ואני מרוצה.
הוא דייק והגיע בזמן וזה כבר עשה רושם טוב, הוא היה בסדר ואבחן את הבעיה אבל בסוף הוא לא תיקן שום דבר כי זה היה יקר והחלטתי לוותר.
הוא הגיע בזמן, בדק את המדיח וקבע שאין טעם לתקן ועדיף לקנות חדש. השירות שלו היה בסדר סה"כ ואין לי תלונות.
הוא בסדר גמור! הוא בדק את המקרר ונתן הצעה. הוא אמר שכנראה התקלקל המנוע אבל זה יקר מאוד לתקן אותו. בעל הבית שלנו החליט שנקנה חדש. הוא הגיע בזמן. דיברנו עם מישהו אחר שרצה יותר רק בשביל הבדיקה.
הוא היה סבבה! התקשרתי אליו ותוך חצי שעה הוא היה פה. הוא מאוד אדיב, הוא נותן שירות טוב. הוא היה מאוד הוגן והסביר לי שיש בעיה במנוע ולא כדאי לי לתקן את זה כי העלות של התיקון יקרה מאוד. הוא ביקש כסף רק על הביקור וזה היה מחיר ממש טוב.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.