מציג חוות דעת 1 - 5 מתוך 5 חוות דעת רלוונטיות
דורי היה ממש טוב ובאמת מצוין. אני לא זוכר שראית טכנאי כזה מקצועי, הוא הסביר כל מה שעשה, קצת איחר אבל הוא התנצל.
החלפת קבל בכרטיס פיקוד ותיקון נזילה בשני מזגני אלקטרה עיליים 3 וחצי כוח סוס.
העבודה מתחלקת לשתיים, יש לי שני מזגנים שלא היו בסדר, הוא הגיע בדק את הגז ובמזגן השני ניסה לתקן מזגן שנדלק ולא קירר והיתה לו נזילת מים, הוא לא הצליח לתקן את המזגנים וגבה תשלום למרות זאת. אחר-כך אמר שצריך לשטוף את המזגן כדי שיעבוד כי יש תקלה שנקראת עיבוי, היה נראה לי הזוי, אמר שיהיה בסדר וששטיפת מזגן תעזור והגיע שוב עם עוד מישהו בשם אוהד, בחור מקסים, אוהד תיקן את שני המזגנים, שי לא ידע מה צריך לעשות ולגבות תשלום נוסף. שי לא מצא את הצינור ניקוז וזה היה נראה לא מקצועי, זה היה פשוט מחפיר ולא הוגן. שטיפת מזגן לא נכללת בתיקון של מזגן, זאת פעילות אחזקה. שני ביקורים נורא יקרים.
תיקון של כרטיס במזגן עילי, 3 וחצי כוח סוס של חברת אלקטרה.
הוא היה בסדר גמור והכי חשוב- הוא פתר את הבעיה. הוא הגיע ממש צ'יק צ'ק בדיוק כמו שהבטיח ואני חושב שהמחיר היה סביר :)
תיקון כרטיס אלקטרוני במזגן עילי שניים וחצי כוח סוס של חברת פמילי.
דוד היה נהדר! הוא הסביר על הכל, לקח מחיר הוגן והיה אדיב ושירותי.
תיקון כרטיס אלקטרוני למזגן עילי של חברת פמילי 2 וחצי כוח סוס.
היה בסדר גמור, עבד מאוד קשה לאתר עוד תקלה ולקח את המחיר ההתחלתי שהוא שיער שיהיה ולא מעבר. היה סבלן עם יחס נעים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.