מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
הגיע, טען שהבעיה במגן ברקים, הוציא אותו חיבר לחשמל. כשניסיתי להשתמש במכונה הוא פשוט הוציא אוויר קר, אז החלטנו לקנות מכשיר חדש. יצאנו בעוגמת נפש.
היה סבבה, רק המחיר היה קצת יקר בהרגשה שלי.
הוא היה מצוין, בסדר גמור, הייתי מרוצה מהשירות שלו מאוד. מבחינת המחיר הוא גם עשה מחיר טוב מאוד, הוא היה אצלי 5 שעות
תיקון לוח פיקוד, החלפת מנעול דלת והתקנת מגן ברקים במכונת כביסה LG.
אביב נתן לי שירות מדהים! הוא עלה ישר על הבעיה, עמד בזמנים, תיעד הכול בווטסאפ ועדכן בתהליך. גם על המחיר הוא הודיע מראש, שלא יהיו הפתעות. הייתי מרוצה מכך שהוא עשה מאמץ ותיקן את הלוח במקום להחליף אותו, כדי לחסוך בעלויות. בזכותו אני מאמין שיש עוד טכנאים אמינים!
תיקון מכונת כביסה של חברת מילה כולל מתן עצות לפתיחת סתימה והספקת מכשיר מגן מברקים לשקע המכונה.
הוא היה בסדר גמור, איתר סתימה במשאבת המים, נתן לי עצות איך לפתוח אותה והסתימה נפתחה. הוא היה מצוין, הכל מעולה, אדיב, מקצועי, נעים, זמין ועמד בזמנים.
תיקון כרטיס פיקוד במכונת כביסה של באוכנט כולל רכישת מגן ברקים.
הוא היה בסדר גמור! אין לי שום טענות נגדו. הוא לקח את הכרטיס למעבדה, תיקן אותה וחזר להתקין, המכונה עובדת כמו שצריך. היה עשר.
מבחינת עמידה בזמנים והיחס שלו היה באמת בסדר גמור. הוא הגיע בזמן והיה מאוד נחמד. עשה עבודה טובה והכל פועל בסדר. מה שכן אני לא הייתי מרוצה מכך שהתיקון היה יקר. יותר ממה שביררתי על תיקון מסוג זה. בנוסף, הוא מכר לאישתי מגן ברקים, בטענה שאנחנו חייבים את הדבר הזה לאחר התיקון, (-לא ברור כלל שאכן זה נצרך) וגם זה במחיר הרבה יותר גבוה מהמחיר שלו בשוק. בנוסף, וזה אחד הדברים שהכי הרגיזו אותי, הוא לא השאיר תעודת אחריות כל שהיא על התיקון. התקשרתי אליו בערב כדי לשאול אותו לגביה והוא התחמק מהעניין הזה. בגדול, לא הייתי מרוצה. הסיבה שפניתי אליו היא מאחר ויצאתי מנקודת הנחה שאדם שעובד עם מידרג הוא אדם אמין וישר והתברר למפרע שהוא ממש לא כזה וחבל.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.