מציג חוות דעת 1 - 6 מתוך 6 חוות דעת רלוונטיות
מוטי בן אדם צדיק ומדהים. אין לי מילים לתאר את היחס שלו. אדם אמין, אדיב ומקצוען. פניתי אליו בגלל מקרר שהפסיק לעבוד. התקשרתי אליו במוצאי שבת וכבר ביום ראשון על הבוקר, עוד לפניי השעה שקבענו הוא הגיע! הוא מיד הסביר לנו מה התקלה וגבה מחיר הוגן בעיניי. אימא שלי כל כך התרגשה מהאדיבות והשירות שלו והלוואי שכל בעלי המקצוע היו כמוהו!
תיקון מקרר מתוצרת סמסונג, 3 דלתות, מקפיא תחתון.
היה מצויין. היה מעולה! המקרר גרם לקצר בכול הבית. אחרי בדיקת כול חיבורי החשמל במקרר, התברר שגוף החימום שבגב המקרר גורם לקצר.
הענקתי לעדי את הציון 10 מהסיבות הבאות: מקצוענות: עדי אבחן את התקלה כבר בשיחה הטלפונית הראשונה. הסביר לי במדויק ממה נובעת התקלה ואת העלות של התיקון. יושרה – לאחר שעדי סיים את התיקון המקרר חזר לקרר אבל לא בצורה מספקת. עדי חזר לביקור נוסף מיד עם פנייתי וביצע את כל הנדרש על מנת שהקירור יהיה תקין לחלוטין. באחריות ציין שבמידה ולאחר התיקון המקרר לא יקרר יחזיר את התשלום. • אדיבות – אין מה להרחיב. כנראה ש"תודעת השירות הטוב" מוטמעת היטב אצל עדי. מעריך את העובדה שעדי התקשר אלי ביוזמתו לשאול ולוודא שהכול תקין. • זמינות – עונה מידית הגיע בדיוק בשעה שנקבעה. לסיכום ממליץ בחום ומכל הלב.
הגיע בזמן, טיפל במהירות וביעילות. נתן הסברים נרחבים על כל שאלה טכנית ששאלתי.
תיקון מקרר אמנה 3 דלתות, מקפיא תחתון, כולל החלפת צינור שבור ומילוי גז.
המקרר החליט שהוא מכונת הפשרה. שוחחתי עם עדי בבוקר, תארתי בפניו את התקלה ובנוסף שלחתי תמונה של המקרר.הוא נתן לי טווח שעות להגעה עם התראה של חצי שעה לפני והגיע בזמן. מהר מאוד הוא גילה את מקור התקלה, צינור מהמדחס למערכת הקירור של המקרר נשבר. הוא החליף את הצינור בריתוך ומילא גז במערכת. בינתיים הכל עובד.
היה אחלה, זיהה מיד את התקלה, עשה רושם שיש לו הרבה ניסיון, ידע מה לעשות והתקלה לא חזרה!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.