מציג חוות דעת 1 - 1 מתוך 1 חוות דעת רלוונטיות
התקלה הייתה שהמקפיא קירר והתא העליון לא קירר. זה היה ביום ששי בבוקר ולכל דאגתי שיבא טכנאי בהקדם האפשרי. חיפשתי ומצאתי שיהיה הכי קרוב. כעבור פחות מחצי שעה שעה הוא הגיע ולאחר בדיקה קבע שיש לבדוק את מעבר האוויר בין תא המקפיא לתא העליון. לאחר פרוק החלקים הוא הגיע לתריס שבין שני האזורים ולהערכתו התריס היה במצב תפוס ולכל התא העליון לא קירר. הוא דרש על הביקור 250 של. ביקש שנמתין כ 4 שעות ונבדוק את המצב. המצב לא השתנה ולכל התקשרתי ביום ראשון בבוקר. הוא באמת הגיע כעבור שעה ואמר שבשבת הוא חשב על התקלה שנית וכנראה שמדובר בהצטברות קרח בגוף הקירור. לאחר כחצי שעת עבודה שכללה פרוק החלקים בתא התחתון והפשרת הקרח בעזרת פן להרכבת החלקים, הוא בדק את זרימת האוויר והיה מרוצה. הוא ביקש שנדווח לו למחרת. הוא עזב מבלי לבקש תוספת תשלום. יצא צדיק וגם מקצוען.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.