מציג חוות דעת 1 - 2 מתוך 2 חוות דעת רלוונטיות
בדיקת תקלה בכרטיס אלקטרוני ובמדחס תקולים במקרר של חברת Beko.
נתן שירות מעולה, הגיע בחול המועד והיה מצוין.
היה בסדר גמור. הוא לקח את הכרטיס למעבדה, ראה שזו תקלה במדחס ושעדיף לפנות לחברה כדי לפתור אותה, מעבר לזה הוא נתן טיפים וגבה רק מחיר ביקור.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.