מציג חוות דעת 1 - 1 מתוך 1 חוות דעת רלוונטיות
השירות היה מעולה, היה קצת חוסר סינכרון לגבי מחיר המאוורר, הספק שאיתו ליעד עובד רצה פי 2 מהמחיר שמצאתי לאותו מאורר אונליין - לטענתו הוא נתן 4 חודשי אחראיות ובגלל זה הפער. כנראה שאם לא הייתי בודק הייתי משלם כפול על החלק. חוץ מזה, ליעד היה סופר סבלני, הסביר כל דבר ששאלתי והיה ממש אדיב. המנוע הלך, ליעד הגיע פירק לגמרי את המקרר בשביל לאבחן את הבעיה. יום לאחר מכאן הגיע והחליף את המאוורר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.