מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 31 חוות דעת רלוונטיות
היה ממש אחלה!
הוא היה אחלה אבל בסוף לא פתר את הבעיה.
היה מעולה ברמות על! המקרר קיצר, עדי הסביר מה יכולה להיות התקלה ומה העלות של כל תיקון. אחרי הבדיקה שביצע הבנתי שהתיקון שנדרש יקר מדי ואינו משתלם באופן כללי (החלפת מנוע) והעדפתי לוותר, גם בהמלצתו. שילמתי לו עבור הביקור בלבד. עדי הגיע במיוחד בשעות הערב והיה אדיב ומקצועי. גם המליץ על איזה מקרר כדאי לי לקנות שיתאים לצרכיי. ממליצה, תודה עדי.
היה בסדר גמור! עשה את מה שיכל, אך לא הצליח למצוא את הפיתרון לבעיה.
היה ססבה לגמרי. הוא קבע איתי לעוד שעתיים, הגיע כמו שקבענו, בדק ואמר מראש את המחיר. היה מאה אחוז!
הוא היה ממש בסדר! הוא היה זמין, הגיע ביום שבת, בדק כל מה שצריך ונתן רושם מקצועי. הזמנתי אותו בגלל קצר שחששתי שהיה בגלל המקרר, הוא לקח בסוף פחות ממה שאמר לי בטלפון כי הוא ראה שאין בעיה. עבר חודש האמת והבעיה לא חזרה על עצמה אז אולי איכשהו הוא הצליח לסדר את התקלה!
סך הכל היינו מרוצים מאוד. קובי בדק מכל הכיוונים ובסבלנות כדי לדעת האם זה המדחס (שבאחריות החברה) או משהו שהוא יכול לתקן. היה המדחס. החברה הגיעה לאחר מכן והחליפה. נעים, מסביר ונוח.
אלעזר היה מקצועי מאד, בחן את המקרר באופן יסודי. מדובר בטכנאי שבתחום שנים רבות, הסביר בצורה סבלנית את הפעולות שערך והגיע בזמן (לא מובן מאליו בכלל). אמין מאד.
היה אחלה. הוא עשה בדיקה מקצועית ועלה על התקלה שהגיע מגוף החימום, עמד בזמנים שקבענו וגם המחיר היה טוב לדעתי.
היה בסדר גמור! השרות היה טוב! הוא הציע אופציות של תיקון או החלפת המקרר עם הסבר לאפשרויות השונות. הגיע בזמן, עבד במהירות, והמחיר היה מינימאלי. מאוד מרוצה!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.