מציג חוות דעת 1 - 2 מתוך 2 חוות דעת רלוונטיות
טיפול 10 אלף וטיפול לפני טסט שכלל החלפת פנס, מייסב גלגל קדמי ומילוי שמן למיצובישי לנסר 2009.
הוא היה מעולה, שירותי והסביר לעומק. אני אחזור אליו.
החלפת מייסב בגלגל הקדמי במיצובישי פאג'רו.
בהתחלה הוא היה נחמד והחליף לי את החלק. הוא תיקן את התקלה (החלפת מייסב )אבל אז נוצרה תקלה חדשה באותו מקום. חזרתי אליו והוא אמר שזה לא באחריותו (כנראה נשבר עוד משהו בדרך) ואם אני רוצה אני צריך לעשות את התיקון מחדש אני יחויב שוב. אמרתי לו שיבדוק את התקלה מכוון שרעש זה לא היה שהגעתי למוסך! יש לציין שפירקו את הגלגל השתמשו בהרבה כוח ופטישים להוציא את המייסב . נסעתי מהמוסך והלכתי למוסך אחר כדי שיבדקו את הרעש ונאמר לי שכנראה התקלה נוצרה בעקבות התיקון שבוצע ברכב! צלצלתי ליוסי שוב וסיפרתי לו והוא הבהיר לי שזה לא קשור למה שהוא עשה ואם הוא יסדר את התקלה אני יחויב שוב בתשלום. אני אמרתי לו שזה לא בסדר שהוא מתנער מאחריות ואני הולך למוסך אחר... יוסי אמר שאין בעיה ושאני אעשה מה שאני רוצה. יש לציין שכרגע הרכב הרכב במוסך אחר ואני משלם שוב כסף על תקלה שנגרמה בעקבות התיקון הנ"ל. אני לקוח לא מרוצה ונפגעתי כלכלית ממנו! חבל שמגיע לקוח, בהתחלה הכול טוב עד לרגע שיש תקלה חוזרת ואז מתנערים ממך!!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.