מציג חוות דעת 1 - 1 מתוך 1 חוות דעת רלוונטיות
חשדנו שהבעיה היא בריחת גז שכן בשל גילו זהו דבר שכיח. יצרנו איתו קשר, הוא ביקש שנשלח לו הודעת SMS מסודרת על כל פרטי המזמין: שם וכתובת מלאים, מספרי טלפון, סוג המזגן ומהות התקלה. הוא קבע לנו מועד לביקור ביום שלמחרת אחרי הצהריים וביקש שנציין ב-SMS גם את המועד שנקבע. הוא הגיע בדיוק בזמן שנקב. וזאת למרות הלחץ שלפני חג השבועות [דווח על חמסין צפוי בחג...] ועל פקקים ועומסי תנועה בכניסה לעיר! הטכנאי עלה לגג הבניין המשותף ומצא מיד את התקלה: מסתבר שמישהו פתח בטעות את המזגן שלנו והזיז חוט מסוים מבלי להשיבו למקומו כך שזה תקע את המאוורר ולכן לא יכול היה המזגן לקרר. יצוין כי אלמלא היה עולה על התקלה בזמן יכול היה המנוע להישרף וכן המדחס - נזק של אלפי שקלים! הוא הראה לנו את התקלה והסביר באדיבות ובסבלנות שהשיב את החוט הסורר למקום ואף קשר וקיבע אותו כך שלא ישוב לסורו - מבלי להחליף שום חלק או למלא גז. משום שלא היה צורך בהחלפת חלקים או במילוי גז הוא חייב אותנו רק במחיר הביקור ואף סיפק לנו חשבונית על המקום. לסיכום, אדם מקצועי לעילא ולעילא, אמין ונעים הליכות. שמרתי את פרטיו לכל צרה שלא תבוא ושלחתי מיד לכל חבריי ומכריי בווטסאפ. הוא עשר מכל הבחינות ואין זו הגזמה כלל... הוא ראוי לכך באמת!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.