מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 18 חוות דעת רלוונטיות
היה אחלה, דברנו טלפונית לפני ההגעה, הוא הבין שהבעיה קצת יותר רצינית הגיע ואמר לנו שיכול להיות שהתיקון שהוא יעשה לא יעזור לפתור את הבעיה. לאחר זמן הבעיה חזרה שוב וכנראה שפשוט נחליף את המקרר. אבל אילן אמר לנו שזה יכול לקרות.
פתיחת סתימה, החלפת חיישן וסידור מאוורר במקרר של חברת ווירפול.
הוא היה מצוין, הגיע בזמן שקבענו, מצא את התקלה, תיקן אותה ואפילו על תיקון המאוורר הוא לא גבה תשלום זה היה מיוזמתו.
הוא בחור מאוד נחמד. הוא בא בזמן שקבענו ועשה את העבודה. הוא היה הוגן, נראה מקצוען ונראה שהוא יודע מה הוא אומר וגם העבודה נראית בסדר אבל הזמן יגיד.
הוא היה ממש בסדר גמור. הוא הגיע מתי שהבטיח ועשה עבודה טובה מאוד. הוא בא בזמן והכל היה בסדר הוא פתח את המקרר והרכיב מאוורר חדש והתוצאה הייתה ששום דבר לא השתנה המקרר המשיך להקפיא. יצרתי איתו קשר והוא הציע לי בפתחים להדביק נייר דבק כדי למנוע מהקור להגיע ולהשאיר פתח אחד פתוח. התחלתי להדביק והתוצאה הייתה אותו דבר. צילצלתי אליו שוב אז הוא אמר להדביק הכל לגמרי. זה לא עזר ובסוף זרקנו את המקרר. שילמתי הרבה כסף ואם התוצאה הייתה שלא קרה שום דבר אז הרושם שלי השתנה ויצאתי מאוכזב.
המקרר אצל אבא שלי לא קירר והמקפיא עבד. הוא הגיע, בדק ואמר שיש סתימה של קרח במקרר. הוא פתח את כל המקרר והתחיל להפשיר, היה מקצוען ולא התייאש.
אין דברים כאלה! הוא נתן שירות חבל על הזמן!
תיקון שני מקררים, שכלל פתיחת סתימה בניקוז במקרר חברת סמסונג וניקוי וחיזוק מאוורר רועש במקרר ישן חברת ווירפול.
היה מצוין! העובד של בוריס ביצע את שני התיקונים באופן מקצועי ויעיל. הוא גילה אמינות ויושר, תוך גילוי כול נתוני התקלות במהלך ביצוע העבודה. המחיר סביר בהחלט. בקיצור, 10 מלא ועגול בכול הפרמטרים: מקצועיות, אמינות ומחיר.
הוא היה בסדר גמור :) הוא הגיע, היה אמין, בדק הכל כמו שצריך וממש היה יסודי כדי לוודא שבאמת הכל עובד ושאין שום תקלה.
היה סבבה לגמרי! הוא בא מעכשיו לעכשיו. התקשרתי אליו והוא אמר שהוא קצת עסוק. זה היה היום היחיד שיכלתי לקבל אותו אז הוא עשה מאמץ ובא באותו היום. הוא היה ממש נחמד ועשה עבודה טובה מאוד. הייתה הצדקה לדירוג שלו!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.