מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 20 חוות דעת רלוונטיות
שירות מעולה. בעל מקצוע מקסים, מקצועי, זריז, עמד בזמנים, אדיב ומדויק.
מדהים, זוהי הפעם השניה שהזמנתי אותו. הוא סבלני, זריז ונחמד. היה צריך לעלות פעמיים עד לקומה החמישית ברגל ולא אמר מילה אלא עשה זאת בשמחה ובסבלנות.
תיקון של מכונת כביסה- מילר. חיבור של הצינורות מחדש.
הוא נתן שירות מאוד אדיב והיה מאוד נחמד. הוא נתן טווח של זמן והגיע אחרי הזמן הזה. חוץ מזה הוא ביקש מחיר סביר עבור העבודה, מחיר של ביקור. הוא עשה עבודה טובה ומקצועית ובסה"כ היה בסדר גמור.
החלפת בולמים למכונת כביסה של חברת מילר ותיקון חיישנים במזגן רגיל 2.5 כ"ס של חברת אלקטרה.
הוא עבד נקי ומהיר. הוא ממש היה נהדר. הייתי מרוצה מהזמינות, מהאדיבות, מהשירות ומהמקצועיות שלו.
ממש נחמד, התקשרתי להרבה אנשים וכולם היו אדישים, הוא היה היחיד שעזר והתאמץ, ממש ממליצה עליו! עשר מתוך עשר. היה אצלי תוך 20 דקות וממש התאמץ כי הוא לא הכיר את המכונה הזאת והיא הייתה קצת מסובכת. לקח לו שעתיים עד שתיקן אותה ולא וויתר, אחרי זה אפילו הבאתי לו טיפ.
אני מאוד מאוד מרוצה. הוא מקצועי. הייתי ממש בדרך לקנות מכונת כביסה חדשה אבל הוא הגיע וטיפל בבעיה. זה נפלא.
הוא בא פעם אחת הצליח לסדר שתעבוד לעוד כמה כביסות ואז שוב המכונה התקלקלה ובפעם השנייה שהגיע כבר לא הצליח לתקן. הוא היה סה"כ בסדר גמור, אדיב, מקצועי,עמד בזמנים, אפילו הציע להחזיר חלק מהכסף.
היה עשר מכל בחינה!
תיקון מייבש ומכונת כביסה מחברת מילר, שכלל החלפת גומי בדלת.
שירות מעולה, הייתי לו אחלה עבודה, העלות לא הייתה יקרה. בנאדם מקסים.
אני רוצה לשנות את חוות דעתי. הרגשתי שהוא פשוט סחט אותי. הוא כביכול תיקן את התקלה - נזילת מים, ופתאום זה חזר ממש מאותו המקום. התקשרנו אליו - אז קודם הוא אמר שהוא חולה ואח"כ אמר שאין אחריות. עוד לא עברו חודשיים מהתיקון והתקלה חזרה! הוא אמר שהוא שוב ייקח כסף על ביקור. הוא לא נותן אחריות על העבודה וזה לא שירות. כל אחד נותן 3 חודשי אחריות על תקלה חוזרת.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.