מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 11 חוות דעת רלוונטיות
אחרי בדיקה עדי אמר שעדיף לקנות מקרר חדש במקום לתקן.
הוא היה מצוין! הוא איתר את התקלה ברמה מקצועית עם כלים והכל. הוא איתר שזה בעיה במנוע, נתן לי הצעת מחיר ואמר שלא כדאי לתקן את זה כי זה עלות של כחצי מקרר. ההמלצה שלו מעידה על יושר וכנות!
הוא בדק ואמר שיכול להיות שהמקור לדליפה נמצא בכמה מקומות וצריך לתת לזה פתרון ייחודי... בנתיים זה עובד בסדר אז אין צורך. הוא מילא גז ולא חייב אותי על כך. הוא בחור הוגן מאוד ! הוא הגיע בזמן שקבענו ואני מרוצה... הוא אחלה :) !
בדיקה במקרר אריסטון.
בסוף, בדקתי וחקרתי. הבנתי שיש בעיה בגוף החימום, החלפתי אותו והמקרר עובד יופי.
בדיקת מקרר של חברת אריסטון שנהרס לו המנוע בעקבות נפילת מתח של חברת החשמל.
אחרי בדיקה הוא ראה שהמנוע הלך והמליץ לי לא לתקן משיקולי עלות! הוא היה מקצועי, הוא הגיע מהר, הוא עשה בדיקה מהירה והוא אמר שהוא יכול להחליף אם אני רוצה! אני הייתי מרוצה מהטיפול שלו!
הוא לא הצליח לתקן את התקלה ולקח כסף על הביקור. לא הייתי מרוצה.
הוא היה מצויין! הבחור אמין, רציני לא תיקן את התקלה כי זה לא היה ניתן לתקן ולא המציא לנו דברים. הוא הסביר והמליץ לנו על מקררים אחרים. הוא היה מאוד נחמד ומאוד יעיל!
הוא היה סבבה! הוא היה מאוד נחמד, הוא הגיע בזמן והיה ממש אדיב. מגיע לו להיות במקום הראשון! הוא הסביר לנו שהתיקון של המנוע מאוד יקר ולא שווה לתקן, הוא נתן את כל האינפורמציה שהיה צריך והיה מעולה!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.