מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 17 חוות דעת רלוונטיות
היה על הכיפאק! הוא היה רציני, הגיע ביום שישי, איתר את הבעיה,עבד והשקיע. היתה בעיה אחרי הפעם הראשונה שהוא היה והוא הגיע שוב פעם בלי שום בעיה וכמובן לא לקח על זה כסף.
השירות היה טוב, הייתי מרוצה מאוד.
תיקון תקלה של קירור במקרר של חברת ספקטרה.
עשינו תיאום ציפיות של 80% הצלחה לתיקון המקרר. המקרר התחיל להשמיע רעשים אחרי הטיפול, והוא נעלם ולא היה עם מי לדבר.
הוא היה מעולה, הוא הגיע אלי אחרי שטכנאי אחר החליף לי לפני חצי שנה חלק והוא שוב שבק חיים. קיבלתי ממנו שירות מעולה ויחס אדיב, אני מרוצה. הוא היה מקצועי.
אני חייבת להגיד - שאין אנשים כמוהו! אין דברים כאלה. אני עובדת עם הרבה בעלי מקצוע והוא היה וואו! למרות שחברת המקרר שלי זה לא ההתמחות שלו, הוא עדיין עשה עבודה מדהימה, נתן מחיר טוב והשירות היה מעולה. אין אנשים כאלה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.