מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
השירות היה מעולה, הוא עמד בזמנים שקבענו והיה אדיב. מקצועי ומאוד יסודי. הוא לא סיפר סיפורים והיה ישר, בסוף נתן הנחה גם על המחיר של הביקור כיוון שלא מצא בעיה במכשיר.
הוא בהחלט מרוויח ביושר את הדירוג הגבוה שלו! היה מצויין! הוא נחמד, הוגן וישר. הוא בדק את המדיח ופירק אותו לגמריי אבל לא הצליח למצוא תקלה. הוא אמר שיודע מה זה יכול להיות אבל יצטרך לקחת את המדיח למעבדה בשביל לפתור את הבעיה ואמר שזה יהיה יקר לכן המליץ לפנות לשירות היבואן כיוון שיש אחריות וכך יהיה זול יותר לתקן לכן כרגע הם שולחים טכנאי מטעמם.
הוא היה משהו-משהו, בנאדם לא רגיל! הוא בא, ראה את התקלה, ניסה למצוא את המקום הספציפי, אחרי בדיקה של שעתיים הוא אמר שהוא לא מוצא , השאיר לנו את כרטיס הביקור שלו ואמר לנו שאם זה יקרה נתקשר אליו ואפילו לא לקח כסף. הוא הוכיח מקצועיות, באמת לא נתקלתי בדבר כזה...
תיקון מדיח כלים של סימנס, בדיקה מקיפה ואבחון של התקלה, ניקוי יסודי של צנרת וחלקים פנימיים, החלפת קבל.
היה מושלם! רז הגיע תוך זמן ממש קצר. היה מאוד אדיב, ענייני, הסביר כל פעולה וענה על השאלות. התעקש לבדוק אפשרויות שונות, כדי להשמיש את המדיח, השקיע מאמץ וזמן. אבחן את התקלה במקצועיות, וגם מנע החלפת חלק מיותר. בסיום העבודה דאג גם לכוון את התאמתו של המדיח למטבח בצורה מיטבית (חצי אינטגרלי, בתוך ארונות, וצמוד לפרקט).
בדיקה יסודית של מדיח כלים של ג'נרל אלקטריק שהצטברו בו מים בתחתית.
היה מצוין! הוא אמר לי מראש מה המחיר של הביקור כדי שלא יהיו הפתעות. הצטברו לי מים בתחתית של המדיח ואני חשבתי שיש סתימה. איתן הגיע ואמר שזו לא תקלה אלא ככה זה המדיח. ליתר ביטחון הוא עשה בדיקה יסודית והפעיל את המדיח כמה פעמים כדי לוודא שאין סתימה וראינו יחד שזו לא תקלה. . הוא איש מאוד נעים ומאוד הגון! וא היה יכול לעשות כאילו יש תקלה ולקחת לי הרבה כסף. אני מאוד מרוצה!
בדיקה יסודית וטיפול במדיח של General Electric.
היה מצוין!
איתור ברז לא תקין, בדיקה יסודית מאוד וניקוי מדיח כלים של חברת סימנס.
הגיע בזמן, נקב במחיר הביקור+תיקון כבר בטלפון, גבה את המחיר שנתן מראש והיה באמת על הכיפאק!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.