מציג חוות דעת 1 - 9 מתוך 9 חוות דעת רלוונטיות
טל עלה מהר על הבעיה ותוך מספר דקות התקלה תוקנה.
ניקוי יסודי של מזגן של חברת Familyline ותיקון תקלה נוספת בלוח הפיקוד במזגן במספרה.
פשוט אחלה בחור! עוד לפני שהוא הגיע הוא הסביר על הבעיה ובירר את הכל בטלפון, היה מאוד מפורט והסביר לי ולאשתי בדיוק מה הבעיה ולמה היא נגרמת וגם נתן לנו טיפים איך למנוע מהבעיה לחזור. קבענו שעה והוא הגיע עוד לפני הזמן שקבענו, רואים שהוא מאוד מקצועי. היה אדיב, ניקה במהירות ובנוסף איתר בעיה נוספת שלא ידענו ותיקן אותה ללא עלות נוספת. לאחר שהוא סיים הוא ניקה את המקום, נותן שירות מעולה!
הוא היה אחלה, הגיע בזמן ופתר את הבעיה בצורה טובה ויסודית.
ממש מצוין! הוא היה זמין והגיע ביום שישי. הציג בפני את החלופות השונות לתיקון, הצביע מה יקר יותר ומה פחות והמליץ על חלופה זולה יותר ומספקת. הוא ביצע תיקון מהיר וממש מוצלח. בגלל התקלה בכרטיס לוח הפיקוד, המנוע של המזגן המשיך לעבוד גם כשהוא כבוי. שאר בעלי המקצוע היו חושבים על הכסף ומחליפים את כל הכרטיס והוא ביצע מעקף ותיקן את הרכיב הספציפי שגרם לתקלה מבלי להחליף את הכרטיס.
החלפת קבל , איזון לחץ גז , תיקון תקלת חיווט בלוח פיקוד יחידה חיצונית , ניקוי מסננים במזגנים מפוצלים מקומיים .
הגיע בזמן, טיפל באופן מקצועי בכל תקלה , הסביר על מהות התקלות, מכוון לרמת שירות איכותית וברמה גבוה .
תיקון תקלה בלוח הפיקוד של מזגן מתוצרת on line בן 17 שנה, החלפת לוח הפיקוד ושלט.
חנן הגיע בהתראה קצרה באחד הימים החמים של השנה , איתר במהירות את התקלה והמליץ לתקן ולא להחליף מזגן. העבודה היתה מקצועית מאד, בנוסף ניקה את המסננים של 3 מזגנים נוספים ללא תוספת במחיר.
הוא הגיע תוך חצי שעה והיה בסדר גמור.
תיקון תקלה הנובעת מבעיה במדחס ובלוח הפיקוד, ניקיון והחלפת של כבלים במזגן של חברת אלקטרה.
השירות היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן והיה מאוד מקצועי.
תיקון תקלה בלוח הפיקוד במזגן רגיל של חברת תדיראן, 2.5 כ"ס.
כבר פעם שנייה שאני לוקח אותו, הוא בחור מצוין ולא אכזב גם הפעם.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.