מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 80 חוות דעת רלוונטיות
איתור דליפת גז במזגן מחברת תדיראן 2.5 כ"ח, תיקון הנזילה ומילוי מחודש של גז.
יוחנן נתן שירות מעולה, סבלני, אדיב מאוד שירותי ומקצועי.
שירות ממש מצוין, הגיע פעמיים, פעם אחת לטהר ולתקן נזילה ופעם שנייה שחזר הריח הוא תיקן שוב ולא לקח כסף על הפעם השנייה. היינו מרוצים מאוד ואנחנו ממליצים עליו.
נתן היה מעולה! הוא עמד בזמנים, היה אדיב עם ההורים שלי ובנוסף הוא התקשר אליהם אחרי שסיים רק כדי לוודא שהכל עובד כמו שצריך. לדעתי המחיר היה הוגן.
מדהים! שלחתי לו הודעת ווצאפ על בעיה במזגן. תוך זמן קצר יצר קשר לתיאום. הגיע, חייך, תיקן, חייך, הלך. מחקתי מהטלפון את כל הטכנאים שהיו לי ושמרתי רק אותו. תודה שי על מי שאתה.
נאור עשר! איש נעים ונחמד! על הכיף כיפאק! פשוט איש מקסים!! ממליצה בכל לב!
נאור היה אמין. הוא הגיע ותיקן את הנזילה, אך הייתה תקלה נוספת שלצערי הוא לא הצליח לפתור והייתי צריך להביא איש מקצוע נוסף.
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן בעל 2.5 כ"ס.
הוא היה בסדר גמור, בחור טוב, הגיע ופתר את הבעיה בצורה טובה.
היה מעולה!!! מקצוען ברמה גבוהה. פרפקציוניסט!!! אמין, נעים הליכות. מאמצת אותו כטכנאי המזגנים שלי.
תיקון נזילה והחלפת צינור ניקוז במזגן עילי 2.5 כ"ס מחברת אלקטרה.
איתמר היה בסדר גמור. הוא בא בזמן. שירות מעולה! באמת הוא אחלה. אני מאחל לכל אחד כזה בעל מקצוע נעים ומסביר. באמת אין מילים. אם ישאלו אותי אני ממליץ עליו!
דוד היה מעולה. הוא הגיע פעם אחת בשעה מאוחרת כי רק אז היה זמין. הוא תיקן, יום אחר כך חזרה לי הנזילה, התקשרתי אליו והוא חזר, ניקה את הצנרת ואמר לי שזה בעיה מסובכת ושאי אפשר לראות ישר אם זה עובד ושאעדכן אותו. התקלה אכן נפתרה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.