מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 109 חוות דעת רלוונטיות
היה סבבה. הוא בדק כמו שצריך והמליץ לנו לקנות חדש.
הוא הגיע מהר, בדק שהכל טוב, היה ישר וגבה תשלום עבור הבדיקה אך אמר שאם יצטרך לבוא שוב בשבועיים הקרובים, לא יגבה על כך תשלום נוסף. הייתי מרוצה ממנו ומהשרות.
אברהם היה מקסים, הגיע מעכשיו לעכשיו בשישי שזה לא מובן מאליו. הוא היה אדיב, מקצועי וזיהה את הבעיה מהר מאוד, היה הגון ואמר לנו שהתיקון יקר ועדיף לנו לקנות תנור חדש ולקח תשלום רק על ביקור.
הוא ממש אחלה, מאוד מקצועי, הגיע אליי לבדיקה של תנור והוא הסביר לי על המוצר ולמה הכול תקין ואין צורך בתיקון. הוא גם לקח פחות ממה שלוקחים בדרך כלל עבור קריאת שירות.
בסדר גמור! היה הגון והוגן. בא לראות תנור אפיה שקיצר ולא היה בשימוש תקופה ארוכה. הסתבר שאי אפשר היה לתקן אם לא קונים חלקים חדשים, הסביר שהתיקון יעלה יותר מתנור חדש וזה היה מאוד הוגן מצידו.
נחמיה היה מאוד זמין, הגיע בזמן, עדכן לפני כן בטלפון מה עשויות להיות העלויות לתקלה שתיארתי (גוף חימום). אחרי בדיקה קצרה נמצא שאין תקלה בתנור. גבה מחיר הוגן מאוד, אפילו פחות ממה שאמר לי בטלפון. הוא היה ידידותי וסך הכל בסדר גמור.
הוא בא לבדוק את התנור בעקבות קצר ואיבחן את התקלה בצורה מדוייקת, אך אני החלטתי לקנות תנור חדש.
בדיקת תנור של חברת בוש.
תנור של בוש גרם לקצר בכל פעם, זמן קצר לאחר שהתחיל לעבוד. בקשתי מהטכנאי להגיע לבדוק ולטפל בתנור. הוא הגיע בזמן, התייחס בצורה אדיבה והסביר כל דבר. בסוף המכשיר היה תקין אז הוא לא נדרש לעשות שום דבר ושילמתי לו רק על ביקור, אבל הוא התחייב להגיע בשנית ללא עלות נוספות במידה ותהיה תקלה. מחיר הוגן בעיניי.
יוסי נתן שירות אך לא תיקן את התנור כי התנור סיים את חייו, אבל הוא היה בסדר גמור.
היה מעולה! ממש מצוין. מרוצה מאוד.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.