מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 17 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה ממש טוב, נחמד, מקצועי ביותר וגם הסביר לי את התקלה בסבלנות רבה.
השירות היה אדיב ומקצועי!
הוא איש מאד נעים. הוא עזר לנו במשהו נוסף ובכללי השירות היה מקסים.
הוא היה טוב מאוד. הלך הרדיאטור של הפריזר. הוא אמר שאם לא יצליח לתקן ייקח רק דמי ביקור. הוא הצליח לתקן אותו במקום להחליף וזה יתרון גדול כי רדיאטור חדש עולה המון. אני מאוד מרוצה ממנו, הכל 10, לא סתם הוא הראשון ברשימה. הוא גבה מחיר סביר מאוד וגם מבחינת זמן הכל ממש מעולה.
הוא טיפל אצלי בתקלה במקרר שהייתה עקב עומס על הרדיאטור, ניקה לכלוך שהיה שם וסידר את הגומיות. כשפניתי אליו הוא אמר לי שיש לו שני לקוחות לפני, אך בכל זאת הצליח להגיע במהירות ואפילו הקדים בשעה. אני בטוח שאם אצטרך עוד תיקון אני אפנה אליו שוב.
הגיע אלי בנובמבר והחליף את הרדיאטור במקרר ולדעתי גבה מחיר יקר. לאחר כמה חודשים המקרר שבק חיים, ניסיתי ליצור איתו קשר, אבל כל פעם שהתקשרתי קיבלתי סינון והוא פשוט מתעלם ולא חוזר אלי. כשראיתי שהוא לא הולך להגיע ולתקן, לא הייתה לי ברירה והזמנתי מישהו אחר שגבה הרבה פחות ממנו ועשה את אותה עבודה.
תיקון רדיאטור במקרר מחברת אל ג'י.
הזמנתי את יניב לתקן את המקרר בבית של ההורים שלי והוא היה פשוט מצוין! הוא הגיע בזמן והסביר להם מה התקלה להם, היה יחס מעולה והוא פשוט תותח!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.