מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 32 חוות דעת רלוונטיות
אלעד הוא בחור מקסים, חביב ותמיד עם חיוך! התרשמתי שיש לו הרבה ידע ושירות מעולה. למחרת הוא גם דאג ליצור איתי קשר ולבדוק שהכל בסדר, הוא איכותי, מבין מה הוא עושה והייתה לי הזכות שהוא הגיע אליי. הוא הגיע בגלל תקלה במדחס של המקפיא, בדק אותו, ניסה לתקן ועדכן שהמדחס שבק חיים. אבל הסביר לי שבגלל שהמקרר של חברת LG יש ביטוח וכדאי לי מבחינת המחיר להזמין דרכם את התיקון.
הוא היה ממש נחמד אבל הסביר לי שאין דרך לבצע את התיקון. הוא הודיע הכל מלכתחילה ולקח תשלום על הביקור כפי שסיכם איתי מראש.
היה פשוט מעולה!
דן הגיע ובדק את המקפיא ביסודיות. הוא אבחן שהבעיה קשורה בכרטיס שהתקלקל. מכיוון שעלות התיקון היא גבוהה החלטנו שלא לתקן. הוא היה נחמד אדיב וסבלני.
הייתי מרוצה מאוד! איציק היה מאוד הגון, הגיע לבדוק כשביקשתי והיה ממש מצוין.
רמי היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי ובא בזמן. אין לי תלונות. אני מרוצה ממנו. היה אדיב והסביר על התיקון והעלויות.
טל היה מעולה. הוא עשה רושם מקצועי בהחלט. הוא היה מקצועי ואדיב. הוא הגיע בזמן הכל מאה אחוז. שמחנו שהזמנו אותו.
רומן הגיע אליי בזריזות מרגע שהזמנתי אותו. הוא בדק את המקפיא וגילה שאין באפשרותו לתקן את הבעיה אז סרב לקחת תשלום ולא ניסה לסובב אותי, מאוד אמין ומקצועי בעיניי.
יניב היה בסדר, הזמנתי אותו בקשר למקפיא ישן וניסיתי עוד בטלפון להבין האם כדאי להשקיע בכלל והוא לא ידע לתת לי תשובה. כשהוא הגיע הוא אמר שאין טעם. חבל שהוא לא ידע להגיד לי את זה עוד בטלפון. הוא כן היה מקצועי ונחמד מאוד.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.