מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 22 חוות דעת רלוונטיות
טיפול תקופתי 80 אלף קילומטרים ברכב מסוג Hyundai Tucson שנת 2019.
הוא היה בסדר גמור, מצוין.
הוא היה מעולה, תיכננו לעשות טיפול גדול יותר והוא חסך לנו המון בתוצאות וגם גבה לנו מחיר הוגן מאוד עבור העבודה. אין לי ספק שאחזור אליו שוב, הייתי מאוד מרוצה ממנו, הוא מקסים ומצוין בכל הפרמטרים ואני ממליץ עליו בחום לכולם!
הוא היה נחמד ועשה את העבודה בעילוייות ובמהירות.
איליא היה מקצועי, הוא עבד בזריזות, נתן יחס מעולה ולקח לי מחיר סביר לדעתי.
טיפול תקופתי (80 אלף ק"מ), כולל החלפת רצועת טיימינג.
נאסר היה נורא נחמד להסביר בדיוק מה הוא הולך לעשות, כמה הכל יעלה וכו'. הוא היה כל כך ברור וישר שאף על פי שהטיפול עצמו היה יקר (שינוי רצועת טיימינג זהו טיפול נורא יקר), הרגשתי שהשארתי את הרכב בידיים טובות. ממש ממש ממליץ בחום!
טיפול תקופתי 80 אלף והכנת והעברת טסט ברכב מסוג הונדה שנת 2016, כולל החלפת שמן גיר.
הוא היה טוב, מקצועי ואדיב ואני אשמח לחזור אליו שוב.
חמוד מאוד! הוא עשה עבודה טובה ומקצועית לטעמי, היה נוח התנהל מולו, הוא עמד בזמנים שקבענו והכל היה בסדר.
טיפול תקופתי 80 אלף שכלל תיקון מחשב רכב מסוג יונדאי, שנת 2010.
הוא היה בסדר גמור. מבחינת זמנים היה בסדר גמור, גם המחיר היה סביר יחסית. סך הכל יש לי חוויה חיובית מהמוסך הזה. הרכב עשה כל מיני רעשים והוא סידר את זה.
הוא היה בסדר גמור, אני מרוצה בגדול.
טיפול תקופתי 80 אלף ותיקון תקלה במתלים קדמיים ברכב מסוג יונדאי שנת 2011.
הם היו בסדר גמור, בינתיים הרכב עובד כמו שצריך. הם היו אדיבים ונחמדים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.