מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 26 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה זמין ופנוי לי באותו יום. הוא היה מאוד מקצועי. בא וסידר את זה במהירות. הוא היה בסדר גמור, היחס שלו היה ממש טוב, היה אמין ועשה את מה שצריך.
הוא היה מעולה, הוא אדם נחמד, אדיב, נקי ותיקתק את העבודה. הוא בא לראות, נסע לקנות את מה שהיה צריך, חזר ועשה את העבודה. הוא עובד יפה והוא פשוט אדם נעים, הגון ונותן שירות מעולה. אני לא מבינה במדחסים אבל מאמינה שזה מחיר סביר.
היה מעולה! אומנם המחיר יצא יקר אבל זה נראה לי הוגן, הוא הגיע ביום שישי מחוץ לשעות העבודה, עבד קשה כמה שעות עד הערב והחליף חלקים רבים, מה גם שהוא בדק את המקרר ביסודיות כדי לוודא שבאמת צריך לבצע את התיקון היקר.
השירות של עדי היה מצוין! הוא ביקש תמונה של המקרר טרם הגעתו, כדי לדעת איזה חלקים להביא, הגיע בזמן, עבד בצורה מקצועית, הראה את החלקים, שיתף מה הוא עושה ואם היה חסר משהו הוא קפץ להביא. למחרת ראינו שהמקרר עדיין לא מקפיא כמו שצריך, לכן הוא חזר במהירות, מילא גז ולא גבה על זה תשלום נוסף. פשוט שירות הגון, מקצועי ואדיב!
מהמם, אין לי מה להגיד. עשה עבודה מעל ומעבר וגם עזר לנו בתקלות אחרות ולא גבה עבורן תשלום. הוא יעיל, נקי, מקצוען, באמת אחד הטובים.
ניסיון לתיקון של מקרר של חברת LG, כולל מילוי גז והחלפת מדחס.
הוא בחור מאוד נחמד, הוא ניסה לפתור את הבעיה ולא הצליח, אז צריך לזרוק את המקרר. הוא לקח מחיר סטנדרטי לדעתי, לא יקר מידי ולא זול. הוא הגיע בזמן ואני לא יודע איך הייתה המקצועיות שלו כיוון שהוא לא פתר את הבעיה.
תיקון מקרר בקו כולל החלפת מדחס ומאור ותיקון מקרר נוסף כולל מילוי גז.
השירות היה מצוין! קובי היה מקסים. ענה מיידית, הגיע בהקדם עקב הדחיפות (אפילו הקדים), התנהל בשקיפות ובאופן מסודר, עמד בכל ההבטחות שנתן והיה אדיב ומקצועי. ממליצה מאד.
יומיים לאחר הביקור המקרר הפסיק לעבוד, מה שהוא אמר שיכול לקרות בגלל בעית דליפת גז שאין לדעת את מקורה. הרמתי אליו טלפון והוא אמר שהוא מצטער וזה כבר אומר לקנות מקרר חדש והחזיר לי את הכסף על הטיפול באותו יום וגבה רק על הביקור.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.