מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 15 חוות דעת רלוונטיות
המזגן עשה רעש, באופן כללי מזגן ישן, והוא הציע לתקן או להחליף. אני בדירה שכורה אז בעלת הבית החליטה לתקן. בהתחלה, החלפנו כרטיס ולא נפתרה הבעיה, אחר כך החלפנו קונטקטור וזה פתר את הבעיה, אז הוא הוציא את הכרטיס והחזיר את הישן. קבענו להיות בקשר אחרי יומיים לראות שהכל בסדר והתקלה טופלה. אחלה בחור, המחיר היה הוגן בעיניי והשירות היה טוב.
היה בסדר גמור! היה נוח לתאם איתו, הגיע בזמן, זיהה את הבעיה ביעילות ותיקן מהר מאוד. נתן 3 חודשי אחריות על התיקון. היה טוב אם היה תיאום ציפיות יותר מכוון לגבי מחיר התיקון - מחיר הביקור נאמר מראש אך אחרי זיהוי הבעיה לא וידא שמחיר התיקון מקובל עליי.
אמליץ עם יד על הלב!
היה פשוט מדהים! מקצועי ביותר. מומלץ מאד.
היה מעולה מכל הבחינות. מקצועי, אמין, זמין, אדיב, נעים, ישר ומקצועי. טכנאים אחרים אמרו מראש שאין טעם לתקן מזגן כל כך ישן ועכשיו מזגן עובד מעולה ופסק להרעיש.
תיקון מזגן רגיל ישן ריצפתי של חברת תדיראן שעשה רעשים.
הוא בחור נהדר, עזר לי מאוד. אני נותן לו 10 על כל הטיפול. גם מבחינת עלויות היה מעולה.
היה מצוין, לקח תשלום רק על ביקור!
תיקון כרטיס אלקטרוני במזגן רצפתי של אלקטרה יחסית ישן, קיבוע המזגן לקיר וטיפול במזגן נוסף שעשה רעשים.
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
היה מעולה! הסביר הכל בצורה פשוטה והגיונית, המחיר היה הוגן ושירות מעולה לאורך כל הדרך.
אלעד היה בסדר גמור! נתן שירות טוב והיה נחמד. הוא לא הצליח לתקן אבל אמר מראש שזה כנראה המצב.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.