מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 49 חוות דעת רלוונטיות
היה מדהים! זיהה שחסר גז במקרר.
היה שירות טוב! גם ניסה לעזור לי טלפונית לפני שהגיע.
היה עשר! תוך דקה עלה על התקלה. עבד חצי שעה סה״כ והמקרר תקין כרגע
מצוין, זמין ותקשורתי. אין לי מושג מה היה שם אבל יצא שבעיה לא נפתרה בגו הראשון, שהיה ביום שישי. התייצב ביום ראשון על הבוקר וסגר את הפינה.
היה יוצא מן הכלל!
תיקון מקרר תדיראן שלא הקפיא כולל החלפת תרמוסטט במערכת ההפשרה.
לאחר שבועיים המקרר שוב הפסיק לקרר ולהקפיא. עדי הזהיר בזמנו שזה עלול לקרות ואז יהיה צורך בהחלפת כרטיס למקרר שהעלות שלו מאוד גבוהה (יכול להיות מעל אלף) עדכנתי את עדי בבעיה וביקשתי שיחפש כרטיס. הוא הגיע לבדוק באיזה את סוג הכרטיס, אבל אז ראה שהבעיה היא בכלל סתימה במערכת, שאותה סידר בקלות ולא לקח על כך תשלום כיוון שזה היה סמוך לתיקון המקורי. שוב ממליץ בחום. אדם ישר, מקצועי ואכפתי!
הוא היה מדהים, מקצועי, שירותי ואדיב. אין לי מילים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.