מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 11 חוות דעת רלוונטיות
הטכנאי לפניו שם חלק במקום לא נכון, הוא תיקן את הבעיה. היה 110 אחוז, אין יותר טוב מזה!
ניקוי קרח שהצטבר והרכבת חלק שימנע את התופעה במקרר של תדיראן.
היה בסדר גמור! הוא הגיע מאוד, טיפל בבעיה כמו שצריך, היה מקצועי והמחיר היה סביר ביותר.
הוא היה בסדר גמור, הגיע הזמן והיה מקצועי ונחמד מאוד, גם המחיר היה מאוד הוגן! באמצע התיקון אמרתי לו שיחזיר את המצב לקדמותו ושאקנה כבר מקרר חדש. לאחר שהלך המקרר חזר לעבוד מעולה כך שבסופו של דבר גם פתר את התקלה. אני ממש מרוצה!
תיקון מקרר של חברת Liebherr על ידי איזון וואקום, הרכבה מחדש של שני החלקים שחוברו ע"י המובילים לא נכון וגרמו נזק והסבר בהיר ומפורט של מהות התקלה ואפשרויות הטיפול בה.
יניב היה נהדר, הוא הסביר, הגיע בזמן ועבר נקי. רק דברים טובים.
היה מאוד טוב! הגיע בזמן, כפי שתאמנו. הרכיב חלקים לפי הצורך.
היו בעיות במקרר - היה צריך גם להרכיב כמה חלקים וגם לתקן משהו במים.
הוא היה בסדר, נחמד והכל . המחיר היה סביר וההיענות שלו הייתה מהירה, אבל הבעיה הייתה שהוא לא ממש עשה את כל העבודה כי הוא לא הכיר את החברה של המקרר ולא ידע איך להרכיב את כל החלקים. אולי הוא לא יכל אבל נראה לי היה צריך להגיד לפני או משהו. באופן כללי , לא היינו ממש מרוצים. אולי זה ספיציפית במקרה שלנו, אבל המקצועיות לקתה בחסר.
תיקון מקרר- פירוק חלקים, ניקיון, הפשרה והרכבה מחדש.
היה בסך הכל בסדר גמור, הבעיה של המקרר הייתה שהוא לא קירר, הנרי עשה בעיקר נקיון והמקרר עכשיו עובד בסדר גמור...
הכל היה טוב. הגיע אלי במיוחד מעכשיו לעכשיו אפילו שהיה בדרך למקום אחר. ניסה לעזור לי בטלפון אך ביקשתי שיגיע כי לא הסתדרתי. עשה עבודה מהירה והיה הוגן במחיר.
הפשרת קרח שהצטבר במקרר של חברת סמסונג כולל פירוק והרכבת חלקים במקרר.
היה בסדר גמור, הוא בא בזמן שהבטיח, תיקן והיה מצוין.
בחור מקסים שבא לעשות את העבודה, לא מכר לי סיפורים, נתן שירות טוב ועמד בזמנים!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.