מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 55 חוות דעת רלוונטיות
שלומי היה בסדר גמור. הוא קבע שצריך להחליף שני כרטיסי פיקוד, אבל אני החלטתי לא לעשות את התיקון. בנוסף, המחיר היה ממש יקר לדעתי.
הוא איחר טיפה אבל היה בסדר.
הוא היה בסדר גמור. הוא בדק את המדיח ואמר שלא יכול לתקן, לא באשמתו פשוט המדיח היה ישן.
אביב היה מאוד נחמד! הוא הסביר לי לפני שהתחיל שיכול להיות שלא יוכל לפתור את הבעיה ושיהיה עדיף לקנות מדיח חדש. הוא עשה את המקסימום, אבל לא הצליח לתקן. הוא היה הוגן, מקצועי ולקח בעיניי מחיר הוגן.
היה נהדר! הוא בא, ראה והסביר מה קרה ויעץ על החלפת כרטיס. אני העדפתי לקנות בסוף חדש אבל הוא היה טוב מכל הבחינות.
קובי היה זמין, השתדל מאוד לעזור לי אך לבסוף המליץ להחליף במקום לתקן.
הוא מאוד שירותי ונחמד, הסביר שהמדיח מת ולמה, היה מדהים!
הוא היה מקסים ונחמד. עשה עבודה טובה.
הוא היה מצוין ועבד ממש טוב. הוא לקח מחיר הוגן מאוד לדעתי.
חשבנו שהייתה סתימה, הוא תיקן אותה והמדיח עדיין לא עבד. הוא אמר שכנראה חלק מסוים במדיח פשוט לא עובד ושלא שווה לתקן אותו כי הוא ישן. הוא היה הוגן, אמר לנו את האמת ולא ניסה לחייב אותנו מעבר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.