מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 12 חוות דעת רלוונטיות
מדובר בבחור מאוד אדיב ונחמד שעבד קשה ופתר את הבעיה. אני ממליצה בחום!
המקרר הפסיק לקרר ביעילות, לאחר בדיקה יניב אמר שיש הצטברות קרח שמפריעה לקירור יעיל. הסיבה היא או שהסנסור או הכרטיס תקול. יניב המליץ להחליף את הסנסור קודם, כי זה יותר זול וגם ברוב המקרים זה מה שנכשל, מניסיונו, לבצע מעקב ולייצור קשר במידת הצורך אחרי שבוע.
קיבלתי שירות מעולה. הוא בחור מקסים ומקצועי ונהדר.
הגיע בזמן ותיקן את זה דיי מהר. עשה את העבודה בדיוק רב וסך הכל העבודה טובה מאוד.
תיקון תקלה במקרר של חברת סמסונג שכלל תיקון המאוורר והחלפת שני סנסורים.
אבי היה מצוין, אדיב מאוד, נחמד ומקצועי. עמד בזמנים ולקח מחיר סביר.
תיקון מקרר של חברת סמסונג שכלל החלפת פיוז ורגש (סנסור).
הוא מושלם. אחלה בן אדם, היה כיף לדבר איתו. בזמן שעבד הסביר הכל וראיתי שלא עובד עליי.
כרגע נראה שהתקלה תוקנה. הוא הגיע מהר, עשה את העבודה כמו שצריך וההתרשמות הראשונית שלנו ממנו היא בסדר גמור.
הוא היה מאוד אדיב אבל לא פתר את הבעיה.לעומת טכנאי אחר שפתר את הבעיה בקלות במחיר בול משמעותי.
תיקון מקרר "סמסונג" שהייתה בו נזילת מים שכלל החלפת סנסור פגום, ניקוי וכיוון את המקרר.
היה מעולה! בעל ידע מקצועי רב. איתר מיד את התקלה ותיקן באופן מושלם.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.