מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 33 חוות דעת רלוונטיות
היינו מאוד מרוצים מאייל, הוא היה ממש נחמד.
רז היה מעולה באמת, הוא בא, בדק, עשה כל מה שצריך ולקח לי כסף רק על הביקור. רק דברים טובים אני יכולה להגיד עליו.
עדי לא עשה עבודה אלא בדק את המקרר וראה שהמנוע הלך, הוא לקח עלות עבור הביקור וקישר אותנו לספק מקררים, הוא הגיע בזמן ואין לי שום טענות.
שי בחור זהב! הוא הגיע ובדק את הדברים, היה מקצועי מאוד ולקח מחיר אמין, גם אחרי זה הוא אמר לי שאם אצטרך עזרה שאדבר איתו, עשר מעשר.
הוא היה ממש אחלה, אי אפשר היה לתקן את התקלה אבל הוא בדק מה הייתה הבעיה, היה דייקן והודיע מראש מתי יגיע.
הוא היה בסדר גמור, הוא נתן שירות טוב והגיע בזמן.
השירות של נדיר היה סבבה, הגיע בזמן והיה מקצועי, אך המנוע היה הרוס והמליץ לא לתקן.
הוא היה אמין וישר מאוד, הגיע, ראה את הבעיה ולבסוף אמר לי שאין לי למה לתקן והמליץ לי לקנות חדש, היה ממש בסדר בסה"כ.
דיברתי איתו לגבי תקלה בגוף חימום של המדיח כלים, אמרתי לו מה כתוב במדיח והוא אמר שיבוא ויראה, הסתכל ואמר שזה בעיה במנוע וגם בגוף חימום ולא שווה לי לתקן. בקשתי ממנו שיתקן גם את המקפיא והוא התחיל לתת לי הוראות שבעלי יתקן את הדלת, זה ממש חוצפה, לא קראתי לו כדי לתת לי הוראות. בנוסף, הוא היה לא אמין לגבי המחיר של המנוע ומישהו שאני מכירה אמר לי שזה הרבה יותר זול ממה שאמר. הוא רק עשה בדיקה, לא הסכים לתקן את המקפיא ובסוף יצא אחרי עשר דקות וגבה תשלום. אני ממש לא מרוצה ממנו. הוא לא ישר וזה לא מכובד. לא הייתי קוראת לו שוב.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.