מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 28 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה מצוין, אני מרוצה.
אפשר לתת לו עשרים! בחור מקסים, הגיע והיה ממש אחלה. הוא בדק וראה שיש לי אחריות על החלק של המקרר אז לקח מחיר על ביקור.
הוא היה ממש מהמם! התייחס מאוד נחמד, ועוד לפני שהגיע פרס את כל הקלפים על השולחן ביושר ולא התחייב שיצליח לבצע את התיקון, באמת מקסים!
הוא היה זמין, הגיע בזמן והוא הסביר לי את על האופציות שיש לי. המחיר היה ממש יקר לטעמי והוא לא אמר מראש את המחיר.
הוא הגיע בזמן כמו שהבטיח ואבחן את הבעיה. היה בסדר גמור, נראה מקצועי.
אלעד הוא אחלה ומאוד נחמד, הוא הגיע בזמן והייתה לנו תקשורת טובה. הוא הסביר לנו הכל ואני מודה לו על הכנות והישרות.
כבר מראש בשיחת הטלפון הוא אמר שהוא חושב שהבעיה במדחס והוא לא רוצה לבוא סתם לביקור. ביקשתי ממנו להגיע בכל מקרה והוא הגיע בזמן ועשה ככל יכולתו לתקן ללא ההחלפה. בסופו של דבר לא היה ניתן לתקן. אין לי מילה רעה להגיד עליו.
יניב היה תותח, הוא היה מקצועי ואמין, אמר מראש מה עלות הביקור, המחיר שגבה היה הוגן. הוא הסביר שהבעיה במדחס והחלטנו שלא לתקן, ואנחנו מרוצים ממנו!
קיבלתי ממנו שירות מצוין, מהיר ומקצועי מאוד. הוא עזר לי כמה שיכל וממש עשה את המקסימום לראות אם כן אפשר לתקן אבל בסופו של דבר אמר שהתיקון לא משתלם. הוא המליץ לי איזה מקרר לקנות ואיך להתנהל והיה נחמד מאוד. אני ממליצה עליו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.