מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 31 חוות דעת רלוונטיות
איתור ותיקון תקלה בכרטיס אלקטרוני במקרר של חברת אמנה.
וואו, משהו לא נורמלי, הזמנתי אותו בסביבות תשע וחצי - עשר, הסברתי את הבעיה במקרר, ב11 הוא כבר הגיע וצ'יקצ'ק איתר את התקלה, פירק אותו ולקח לתיקון. בשעה 16 וחצי באותו יום כבר חזר. השתדל לעשות את זה מהר בגלל שזה מקרר.
הוא היה ממש על הכיפאק.
הכל היה מצויין. אלברט הגיע מהר, תיקן את התקלה מהר ומאז המקרר שב לעבודה רגילה.
תיקון כרטיס המקרר ותיקון תקלה נוספת במקרר של חברת אמנה.
הוא תיקן לי את התקלה השנייה בחצי מחיר! הוא עמד בזמנים ואפילו הקדים לעבודה כי ביקשתי ממנו. הוא היה באמת מעולה!
איתור תקלה ותיקון מקרר של חברת אמנה, שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני.
אני מרוצה עד הגג! הבנאדם לא סתם מופיע במקום ראשון. קודם כל הוא היה זמין לעשות את העבודה, וכשהוא הגיע הוא עבד יפה, בשקט, עשה תיקון מצוין, בדק את כל מה שצריך לפני ואחרי ואפילו נתן לנו הדרכה מלאה בצורה מעולה איך להמשיך לטפל ולתחזק את המוצר בשביל להאריך את חיי המוצר. אנחנו מרוצים! הוא יוצא מן הכלל.
תיקון תקלה במקרר מחברת אמנה שלא קירר. התיקון כלל החלפת כרטיס.
כפיר היה אחלה. באמת משו משו. בחור עם ניסיון פתר את זה בשנייה. הגיע בול בזמן. אני מרוצה מאד.
תיקון כרטיס אלקטרוני במקרר של חברת שארפ ואבחון ותיקון תקלה נוספת.
במהלך העבודה התריע על תקלה אפשרית בעת החלפת כרטיס שעלולה להתרחש לאחר מספר ימים והבטיח לתקנה ללא תוספת כסף. לאחר מספר ימים אכן הייתה תקלה והמקרר התחיל להקפיא. כפי שהבטיח הגיע ועוד בערב חג והחליף חלק נוסף ללא תשלום. המקרר תקין. פשוט שירות מדהים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.