מציג חוות דעת 1 - 9 מתוך 9 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה נחמד, אנושי ועשה עבודה טובה.
הוא היה נחמד מאוד, קיבלתי שירות מצוין. בפעם הראשונה הוא ראה שזה לא היה דלוק אז הוא הדליק ואמר שזה יהיה בסדר. אחרי שראיתי שאין קרח הוא הוא בא שוב, פירק אותו ואמר שצריך להחליף. עלות ההחלפה הייתה יחסית יקרה והחלטתי בנתיים שלא לעשות את זה.
בדיקת מקרר של חברת ג'נרל אלקטריק בשל תקלה בפריזר שלא מייצר קרח.
הוא הגיע פעמיים. בפעם הראשונה איתר בעיית נזילה. לאחר שבעיית הנזילה נפתרה הגיע פעם נוספת וניסה להבין מה מקור הבעיה. הוא הצליח לאתר אותה ואמר לנו במה זה כרוך אך כרגע החלטנו לא לבצע זאת. הוא היה נעים ושירותי וגבה מחיר מעולה. כל הכבוד לו! בפעם השנייה עבד כמעט שעה. הוא מעל ומעבר!
בדיקת תקלה במייצר הקרח במקרר של חברת LG.
הגיע בזמן ונראה מקצועי, אבל לא היה נעים. בדק ופירק וניסה לעשות כל מה שאפשר והגיע למסקנה שצריך להחליף את החלק. החלטתי שלא לעשות את התיקון כי החלק מאוד יקר.
בדיקת מקרר של חברת בקו שייצר קרח.
הוא נתן לי טווח מחירים בטלפון אחרי שהסברתי לו את התקלה. כשהוא בא הוא הסתכל, אמר שזה תקלה אחרת ממה שחשב ושהטווח מחירים הוא יקר יותר. החלטתי לא לתקן משום שעדיף לי לקנות חדש. לא אהבתי את מה שהוא עשה כי אם הוא ידע מראש שזה התקלה הוא יכל להגיד לי את זה גם בטלפון ואז הייתי אומר לו לא להגיע. זה לא בסדר ולא אתי. הוא היה צריך לתת לי את האופציה הזאת גם בטלפון כי הסברתי לו מה התקלה.
בדיקת מקרר של חברת סמסונג בעקבות בעיה במייצר קרח.
הגיע לתקן ואמר שפתר את הבעיה, למחרת ראיתי שעדיין אין ייצור של קרח, יצרתי איתו קשר, אמר שכנראה שיש בעיה אחרת וינסה להשיג את החלקים המתאימים ויחזור אלי. הוא לא חזר אלי ומאז עזבתי את זה. אני די מאוכזב כי הוא גבה ממני תשלום ולא פתר את הבעיה.
אנחנו מרוצים ממנו, אבל בסוף הוא אמר שלא משתלם לתקן את התקלה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.