מציג חוות דעת 1 - 6 מתוך 6 חוות דעת רלוונטיות
הייתי מאוד מרוצה ממנו, קודם כל הוא בנאדם, הוא סבלני מאוד וניסה למצוא פתרונות לבעיה שלנו וכן לתת מענה במחיר סביר עבורנו. אני ממש ממליצה עליו בחום לכולם!
הוא היה מצוין מכל הבחינות!
הוא סידר לי את האוטו, הכל בסדר. היה מקצועי ועמד בזמנים. המחיר היה נראה לי קצת יקר.
החלפת רדיאטור חימום וחלק נוסף במנוע, ברכב מסוג מאזדה 626, שת 2002.
היה ממש בסדר גמור. היחס שלהם היה מאוד טוב והם היו אדיבים. כשהגעתי לאסוף את הרכב, שמתי לב שיחידת הבקרה של המזגן והרדיו יצאו מהמקום, כנראה שהם לא עשו בקרה בסוף העבודה לראות שהכל בסדר. הם טיפלו בזה במקום. בנוסף, היה ריח מאוד חזק של שמן או פלסטיק שרוף. הם אמרו לי לנסוע עם הרכב כמה ימים לראות אם זה מתאוורר ובמידה ולא לחזור אליהם שיטפלו בזה. מעבר לזה הם היו ממש בסדר.
אני מרוצה מאד מהשירות והיחס שלו.
החלפת רדיאטור + עבודת פחחות + להחליף החלקים נוספים שנפגעו/נמעכו ליד הרדיאטור ברכב ניסאן אלמרה שנת 1999.
כל ההתקשרות שלי הייתה מול מנהל המוסך. כשביקשתי לתת הצעת מחיר הוא אמר לי שיהיה מדובר על כ-8000 ש"ח כולל העבודה, וכן שאם ניתן להשיג חלקים במחיר זול יותר או לשפץ חלקים קיימים במקום להחליף, הוא ישתדל לעשות כן. הכנסתי את הרכב למוסך ביום רביעי , שהיה יום לפני ראש השנה. הוא הבטיח לי שמיד לאחר החג, ביום ראשון, יתחילו לטפל באוטו ושהוא כנראה יהיה מוכן ביום שני. אמרתי לעצמי שאני אקח את הזמן והתקשרתי לבדוק האם הרכב מוכן רק ביום שלישי. ביזבזתי את כל יום שלישי ויום רביעי בטלפונים למוסך, כאשר כל כמה שעות אמרו לי שהרכב יהיה מוכן תוך שעה-שעתיים. ביום חמישי בבוקר התקשרתי ואמרו לי שהרכב מוכן. שאלתי לגבי המחיר. הוא אמר לי שהמחיר הסופי הוא 7000 ש"ח מכיוון שהוא אכן הצליח להוריד במחירם של חלק מהחלקים וכי לא היה צורך בהלחפתם של רוב הפנסים, ועל כן המחיר יצא זול יותר. כאשר הגעתי למוסך הרכב עוד לא היה מוכן, שכן את הטיפול במזגן הם עושים במוסך חיצוני. המתנתי כשעה נוספת במוסך עד שהרכב שלי הגיע. לאחר כשעה לאחר שיצאתי מהמוסך התקשרו מהמוסך ואמרו לי שהם שכחו לחבר את המזגן למערכת החשמל ושאם אני רוצה הם יעשו את זה ביום ראשון בבוקר. בלית ברירה חזרתי ביום ראשון בבוקר עם הרכב למוסך. שאלתי את מנהל המוסך האם מדובר בדבר שייקח שעה-שעתיים לעשות, שאם לא, אזי אסע הבייתה. הוא הבטיח לי שמדובר על עבודה של פחות משעה, והעביר את הרכב למוסך החיצוני, שם, כאמור, מטפלים במזגן. המתנתי במוסך משעה 07:30 ועד השעה 14:30, בה החזירו לי את הרכב עם המזגן מחובר. בסיכומו של דבר, ביזבזתי יומיים שלמים על טלפונים, כאשר אני מצפה לקבל את הרכב עוד בכל רגע, ובנוסף ועוד יום שלם של ישיבה במוסך בהמתנה לחיבור המזגן למערכת החשמל. אני מוכן לקבל כי לוקח זמן יחסית ארוך לטפל ברכב, אבל לטעמי זלזול בזמן שלי באופן שמבטיחים לי לסיים עבודה במועד מסויים וגורמים לי לבזבז זמן בהמתנה למשהו שלא קורה, הוא אינו מקובל בעליל. היה ניתן למנוע ממני בקלות את כל טירחה בכך שהיו אומרים לי מראש שייקח כשבוע לטפל ברכב, במקום לטרטר אותי הלוך ושוב ולגרום לי לשבת יומיים על הטלפון. ביום 12.09.13, כאשר קיבלתי את הרכב לראשונה, קיבלתי לידי את החשבון והופתעתי לגלות שמדובר על 7000 ש"ח + מע"מ (8260 ש"ח). מדובר על הטעיה מהסוג הנמוך ביותר. בכל חיי המקצועיים מעולם לא נתתי הצעת מחיר ללקוח פרטי שאינה מפרטת האם המחיר כולל את המע"מ או האם לאו. כאשר מדובר על לקוח עסקי, ברור לכל שהמחיר לא כולל את המע"מ, אך כשמדובר על לקוח פרטי, אין זה מתקבל על הדעת שלא לפרט את המע"מ. מכיוון שמדובר על רכב שמחיר המחירון שלו הוא כ-12,000 ש"ח בלבד, תוספת של 1260 ש"ח למחיר התיקון הייתה יכולה להוות גורם משמעותי בשיקול הדעת שלי בין אם לעשות בכלל את התיקון או בין אם לאו. בנוסף להכל, לאחר כשבוע מסיום הסיפור עם המזגן (ביום 22.09.13 או 23.09.13), גיליתי כי מיכל עודפי נוזל הקירור מחורר. הגעתי למוסך, והוא הפציר בי כי ניתן לנסוע ללא חשש עם הרכב גם ללא מיכל עודפים מתפקד וכי ישתדל להשיג לי את החלק בהקדם האפשרי. מאז ועד היום (באיזור 3 שבועות) אני מתקשר כל יומיים-שלושה ושואל את מנהל המוסך האם כבר השיג את החלק. בכל פעם אני מקבל תשובה שלילית והבטחות כי ברגע שהחלק יגיע הוא ייצור קשר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.