מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 27 חוות דעת רלוונטיות
טיפול 10 אלף, הכולל החלפת רפידות בלם קדמיות ואחוריות ותיקון מתזים לוישרים ברכב מסוג יונדאי גטס שנתון 2008.
היה בסדר מבחינת מהירות הטיפול והזמינות.
הוא עשה עבודה יפה. התרשמתי שמדובר במקצוען. המחיר שגבה היה סביר.
אני ממליץ עליהם! הם נותנים שירות טוב ובזמן. מה שהם אומרים זה מה שהם עושים ויש אווירה טובה ומחירים סבירים.
הגעתי למוסך בעקבות בעיה באורות הבלם שלא כבו. אלירן זיהה מיד שהבעיה היא במשהו שהתפרק ביוניט אורות הבלם, ואמר שכיוון שהעבודה קטנה הוא לא גובה עליה תשלום!! אחד העובדים תיקן את הבעיה בעשר דקות של עבודה. אלירן פיקח באופן צמוד על העבודה ובדק את את תקינותה. באמת התרשמתי גם מהיחס המכבד מהרגע הראשון, מהיושר וההגינות. וכמובן מהגישה הכל כך לארג'ית שבכלל לא מצויה, והכל ברוח טובה.
הכל היה ממש בסדר. הם עמדו בזמנים ולקחו מחיר הוגן.
הוא היה ממש טוב, זיהה מהר את התקלה, תיקן אותה במהירות ולא לקח לי תשלום על העבודה, אני מרוצה.
הם היו מאוד מקצועיים ואדיבים. ישר עלו על הבעיה, תיקנו אותו ולא גבו ממני תשלום.
תיקונים לרכב יונדאי גטס שנת 2008 שכללו החלפת רפידות, דסקיות, פעמון, גומייה פנימית ו- 3 רצועות.
אני הגעתי כדי להחליף רפידות ועל הדרך הם אמרו שצריך להחליף גומייה ופעמון. יומיים אחר כך נתקעתי עם האוטו בדרך לעבודה, ניסיתי להשיג אותו מספר פעמים ואחרי שעתיים וחצי הגיע אלי מישהו מהמוסך שלו לסדר לי את התקלה. אני הבנתי שבתיקון הקודם הם לא החזירו את הצירייה כמו שצריך ובגלל זה נתקעתי, מי שהגיע אלתר משהו בצירייה כדי שאוכל להגיע עם האוטו לבדיקה יותר קפדנית במוסך. כשהייתי במוסך הם עשו כמה דברים בציריה וכשסיימו אמרו לי שהם פתרו את הבעיה ושלחו אותי לדרכי . אחרי יום יומיים שוב נתקעתי עם הרכב ורק בפעם השנייה הוא הגיע עם צירייה להחליף לי. הוא אומנם לקח אחריות על התקלה ולא גבה ממני תשלום על הצירייה אבל עדיין זה השאיר תחושה לא נעימה. בתיקון של הצירייה ייעץ לי למלא שמן גיר כדי שההילוכים יעברו מהר יותר, הגענו למוסך והוא אמר שכדאי לי גם להחליף רצועות כי המצב שלהם לא טוב. החלפתי את הרצועות אבל בשורה התחתונה אני מרגיש שהם לא היו מאוד מקצועיים ובתכלס עשו לי נזק מבחינתי. כחודש לאחר ההחלפה במוסך הנ"ל פניתי למוסך מורשה לבדיקת הרכב בעקבות הרעש שהחל ברצועות לאחר החלפת הרצועות, בבדיקה התגלה כי הרעשים מהרצועות נבעו מכך שהרצועות לא מקוריות ובנוסף הפולי הורכב הפוך, עקב הרעשים מהרצועות נאלצתי להחליף במוסך המורשה את הרצועות למקוריות ויצא ששילמתי שוב כסף על החלפת רצועות, את הרצועות הלא מקוריות שהמוסך הרכיב לי זרקתי לפח, בנוסף השמן גיר לא עזר להילוכים. הדברים נעשו בקלות דעת והם טרטרו אותי יותר מדי, לתחושתי סתם זרקתי כסף לפח על הרצועות הלא מקוריות.
טיפול 10,000 שכלל החלפת בלמים ותיקון ממיר קטליטי ברכב מדגם Santa Fe שנת 2008 של חברת Hyundai.
השירות היה ממש נחמד, המחירים גם היו הוגנים לדעתי ובסך הכול אני מרוצה.
התקנת ידית, בדיקת שמן, תיקון פנס שרוף וניקוי מנוע ברכב מסוג יונדאי אקסנט שנת 2008.
היה מדהים! התקשרתי למוסך לקבוע תור, לירון נתן לי את הכתובת ואמר לי: תבואי עכשיו. הוא הזמין לי את הידית, שהיתה חסרה לי, שאל אם אני צריכה עוד משהו. הוא נתן לי לשבת בנוחות במשרד שלו בזמן שהוא והעובדים שלו מטפלים לי ברכב. כל הכבוד להם. קיבלתי שירות של מחלקת עסקים בטיסות.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.