מציג חוות דעת 1 - 6 מתוך 6 חוות דעת רלוונטיות
באופן כללי היינו מאוד מרוצים! הוא המליץ על החלפה וסיפק ייעוץ מצוין גם לאחר הביקור. מומלץ בחום.
יהודה היה בסדר. הוא בא בזמן והיה זמין. בחור אדיב.
אבחון תקלה בכרטיס אלקטרוני במדיח כלים בן 15 שנה, חברת בוש.
הוא היה מצוין. הייתי מאוד מרוצה; מהתקשרות בנינו, הוא מיד הגיב, ענה והגיע מהר כמו שאמר. הוא נתן לי התרעה כשהתקרב. והייתי מרוצה גם מהעבודה שלו. הוא אמר לי שהוא יכול לתקן, אבל העלות יקרה והוא ממליץ לקנות חדש.
הוא היה בסדר גמור. הוא היה מאוד נחמד ונתן אבחנה מקצועית. בסופו של דבר בחרנו לא לתקן את התקלה מכיוון שזה לא יצא משתלם.
איתור ואבחון תקלה במדיח מחברת בלומברג שכולל בדיקת כרטיס אלקטרוני במעבדה.
המדיח שלנו לא עבד והתקשרתי לנאור. הוא ישר נענה לקריאה והגיע. בדק את המדיח, לקח את הכרטיס האלקטרוני שלו למעבדה שלו, למחרת חזרת אלינו הביתה. הוא אבחן ואיתר את התקלה, היה הוגן ולא הסכים לקחת עלות על השירות כי אמר שהמדיח נהרס לחלוטין. באמת היה מקסים והוגן בקטע אחר. זה פשוט לא מובן מאליו.
הוא היה בסדר, היחס היה סבבה וגם מבחינת זמינות הוא היה מהיר, הגיע באותו היום. הוא טען אחרי בדיקה קצרה שהבעיה היא בכרטיס של המייבש והמליץ לנו לא לבצע תיקון.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.