מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 11 חוות דעת רלוונטיות
יוסי היה זמין, בהתחלה ניסה יחד איתי בנייד לפתור את הבעיה על מנת לחסוך לי הגעה ותשלום. מאחר ולא נפתרה הבעיה הוא הגיע ומצא את התקלה די מהר. היה יוצא מן הכלל!
היה בסדר ובגדול אני מרוצה. איתר את התקלה, ניסה לתקן אותה בצורה עקיפה ולא הצליח, אז גבה תשלום רק על ביקור.
היה מקצועי ולעניין.
פרדי היה בסדר גמור, הוא הגיע מהר, זיהה את התקלה והסביר לי מה צריך לעשות, אבל הוא היה יקר לדעתי.
יניב היה מהמם. הוא איש נחמד, הגיע מהר ובא בזמן.הוא עשה אבחון והבין שעדיף לנו לקנות מקרר חדש. הוא הסביר שהוא יכול לעשות משהו זמני שיסדר את המקפיא, אבל רק לתקופה קצרה עד שנקנה משהו. הוא נתן את כל הפרטים, היה ישר והגון. חשוב להבין שהוא נתן לנו הכוונה שלא היטיבה איתו וזה משהו שיש להעריך אותו מאוד. בנוסף, הוא דייקן ושירותי.
היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן, היה נחמד ואני מרוצה מכל הבחינות! המנוע נשרף וזה יותר מדי יקר להחליף אז אנחנו פשוט קונים מקפיא חדש.
הוא היה בסדר וכבר בטלפון הסביר לנו שלא בטוח שיש מה לתקן, בכל זאת רצינו שהוא יגיע ובאמת המקפיא לא היה בר תיקון.
היה בסדר גמור, התקלקל המקפיא והוא המליץ להחליף ולא לתקן.
הוא הגיע לבדוק את המקפיא, הוא טען שהלך המדחס, שאין טעם לתקן ועדיף לקנות חדש. הוא נראה לי בסדר, אין לי מושג אם האבחון נכון אבל אני מקווה שכן. הוא היה נחמד ושירותי, ניסה לעזור והגיע בזמן.
בסופו של דבר החלטנו לקנות מקרר חדש, אבל היה בסדר והייתי מרוצה!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.