מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 81 חוות דעת רלוונטיות
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! היתה סתימה בניקוז, בשיחת טלפון ראשונה יואב המליץ לי לנסות לנתק את המקרר מזרם החשמל ל-12 שעות, ולקוות שהסתימה (שנגרמת מקרח שמצטבר במערכת) תיפתר מאיליה. עשיתי את זה ולא עזר, אז הוא הגיע אלי וטיפל בבעיה במהירות ובמיומנות, ותוך פחות מחצי שעה ראיתי בעיני איך הסתימה נפתחה!
הייתי מרוצה במאה אחוז! המקרר השמיע רעשים חזקים ולא קירר כמו שצריך את המוצרים. כשדן הגיע הוא הסביר לי שתא המאורר היה מלא בקרח ולכן הרעשים והתפקוד הנמוך של המקרר הוא הפשיר את הקרח והמקרר חזר לעבוד כמו חדש וללא רעשים.
היה טוב מאוד! הוא דייק בזמנים וחסך לי כסף בכך שתיקן את הכרטיס ולא החליף אותו.
תיקון מקרר אמקור בעל 2 דלתות עקב סתימה שכלל פירוק והרכבה מחדש.
אני רוצה לשבח אותו מכל הלב! הוא הגיע מהרגע להרגע, היה הגון, מקצועי, ישר, הסביר כל דבר ועשה עבודה מצוינת. אין מילים!
ניסיון תיקון מקרר 2 דלתות של חברת Beko על ידי החלפת מדחס.
מבחינת זמנים הוא ממש השקיע בשביל להגיע בזמן שקבענו, הוא היה פה שעות, בדק את המקרר ואמר שהמדחס תקול, קנינו מדחס חדש והוא התקין אותו. בלילה שאחרי שמענו רעשים מוזרים מהמקרר, התקשרנו אליו למחרת והוא הגיע, בדק ואמר שהכרטיס החכם של המדחס מקולקל. בסופו של דבר הוא לא פתר לנו את התקלה ובגלל שלא אבחן אותה נכון הלך לנו המקרר והיינו צריכים לקנות חדש. לדעתי בעל מקצוע מקצועי היה מאתר את הבעיה הרבה יותר מהר ולא טועה באבחנה ככה. הוא הרגיש לא נעים ממה שקרה והחזיר לנו חלק מהכסף ששילמנו על המדחס.
תיקון מקרר שתי דלתות של אמנה, שכלל החלפת כרטיס זיכרון ורגש.
הוא עשה עבודה טובה, לא היה לי למי להשוות וזה יצא הרבה כסף, הוא קצת איחר אבל עידכן שהוא בדרך.
דן היה מקצועי, אכפתי מאוד ויעיל. המחיר היה הוגן מאוד, פשוט היה נפלא!
הכל היה מאה אחוז! ניסים ענה במהרה לפנייה, אמר שיגיע והגיע בזמן, היה אדיב, נחמד ויעיל ונתן שירות מדויק לפתרון הבעיה. חוויה חיובית מאד! תודה 🙏
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.