מציג חוות דעת 1 - 5 מתוך 5 חוות דעת רלוונטיות
לא הצליח לאתר את התקלה, אך התקלה לא פוגעת בתפקוד של המקרר והיחס שלו היה בסדר גמור. לגבי התנור הסביר לי את התקלה אבל העדפתי לקנות חדש.
יוסי בדק את התקלה והמליץ לנו לא להחליף את המדחס, ניסה לחבר את המדחס הקיים אבל לא הצליח. הוא היה מאוד נחמד וגבה תשלום על הביקור בלבד.
בסופו של דבר בעיית הרעש שהייתה נשארה והוא לא פתר אותה. לדעתי הוא גם לא הלך לכיוון הנכון עם הפתרון, למרות שמאתרי לו לבדוק את החלק האחורי של המקרר הוא התעקש על זה שזה החלק הקדמי ולא בדק את האחורי. כך שסה"כ אני לא כל כך מרוצה.
בדיקת מקרר- המקרר עשה רעשים ואחר כך הרעש הפסיק והמקרר התחמם מאוד. הוא בא פתח את המקרר מאחורה והראה לי שהמנוע של הקירור פשוט נתקל במשהו ונעצר אבל הוא השתחרר מעצמו והתקלה תוקנה.
איש מאוד נחמד ונעים :) בעל מקצוע ישר שלא ניסה לרמות אותי ולגרום לי לקנות מנוע חדש. אם אני אצטרך טכנאי בעתיד, אני אתקשר אליו.
היה רעש במקרר אז הזמנתי אותו לבדוק. הוא בדק והסביר לי שאין תקלה במקרר והרעש תקין.
היה ממש בסדר גמור, אדם אדיב מאוד, הסביר לי כל דבר, נראה שעשה בדיקה יסודית, כיבה את המקרר והדליק ושוב והסתכל, ואח"כ הסביר לי בדיוק ממה נובע הרעש, אמר שאין תקלה וגבה מחיר הוגן ביותר על ביקור. נראה שהוא מקצועי למרוצ שלא היתה תקלה אז קשה לי לדעת, בכל מקרה הוא אמין ביותר ולא ניסה ל"חפש" תקלות. הוא עמד בזמנים, קבענו והוא אפילו הקדים . הייתי מרוצה מאוד!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.