מציג חוות דעת 1 - 5 מתוך 5 חוות דעת רלוונטיות
תיקון מקרר של חברת אמקור שכלל פתיחת סתימה במערכת הגז ומילוי גז.
המקרר הפסיק לעבוד שוב שלושה חודשים לאחר התיקון. הזמנתי את רותם לביקור חוזר והוא לפתע אמר שהמדחס התקלקל. לאחר מכן הזמנתי טכנאי אחר, שאבחן גם הוא כי המדחס מקולקל, ובנוסף טען כי בעת התיקון של רותם לא בוצעה שטיפה למערכת הפנימית של הגז כפי שתיעד בקבלה, ושכראיה לכך, אין כלל סימן להלחמה בצינורות הגז והצבע שלהם הוא הצביעה המקורית. מאכזב.
למחרת המקרר הפסיק לעבוד. רקע: מקרר פריג'ידר תוצרת אמריקאית משנת 1999. הודעתי לניסים שהמקרר לא עובד, הוא הגיע בהקדם האפשרי, תיקן שנית והמקרר עבד. לאחר יום, פתחתי את המקרר ולתדהמתי הרבה, המקרר הפך לתנור: כל האוכל התחמם ויצא מהמקרר אוויר חם. קראתי לניסים שוב, תוך כדי ניסיון למצוא את התקלה ולתקן נפגעו חלקים במקרר ונאמר לי שיקח זמן למצוא חלקים מתאימים. הודיתי לניסים על המאמץ וניפרדתי לשלום מניסים,מהכסף ששילמתי לו ומהמקרר וקניתי מקרר חדש.
פתיחת סתימת גז ותיקון מערכת קירור במקרר של חברת LG.
היה מצוין. הייתי מרוצה קודם כל מהמהירות; מהרגע שהתקשרתי תוך שעה הוא היה אצלי. דבר נוסף זה שהוא איתר את התקלה והסביר לי טוב מאוד מה הוא עושה, דבר שנותן תחושה של אמינות. בנוסף הוא עבד בצורה מאוד מקצועית מבחינת הביצוע של תיקון התקלה. המחיר שלו היה זהה להערכה שראיתי באתר. אני מאוד מרוצה.
התקלה הייתה יותר מסובכת ממה שזה נראה בתהחלה. הוא בא פעמיים, בפעם הראשונה הוא בדק ואחרי זה הוא בא ועשה את התיקון עצמו. סך הכל הוא היה בסדר ותיקן את זה כמו שצריך!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.