מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 13 חוות דעת רלוונטיות
היה אחלה. הוא עשה בדיקה יסודית, מקצועית ומקיפה, ולבסוף המליץ לרכוש מדיח כלים חדש.
היה על הכיפאק, הוא לא פתר את הבעיה כי אמר שעדיף לנו לקנות חדש בגלל שהבעיה בכרטיס. הגיע בזמן, היה מדוייק, נעים ואדיב, ממש אחלה.
הוא היה ממש מקסים! עשה בדיקה מקיפה ואמר שעלות התיקון תהיה גבוהה ולכן המליץ להחליף מדיח. הוא היה הוגן והגיע בטווח שעות שאמר מראש.
איתור ואבחון תקלה במדיח מחברת בלומברג שכולל בדיקת כרטיס אלקטרוני במעבדה.
המדיח שלנו לא עבד והתקשרתי לנאור. הוא ישר נענה לקריאה והגיע. בדק את המדיח, לקח את הכרטיס האלקטרוני שלו למעבדה שלו, למחרת חזרת אלינו הביתה. הוא אבחן ואיתר את התקלה, היה הוגן ולא הסכים לקחת עלות על השירות כי אמר שהמדיח נהרס לחלוטין. באמת היה מקסים והוגן בקטע אחר. זה פשוט לא מובן מאליו.
איתור תקלה במשאבה במדיח כלים ובכרטיס אלקטרוני במכונת כביסה.
בחור נחמד, ישר והגון. הוא איתר את התקלות, ייעץ לנו שלא לתקן את המדיח כיוון שזה לא משתלם. את המכשיר השני החלטנו אנחנו שלא לתקן.
עמד בזמנים, מקצועי, מרוצה.
היה מצויין!
היה בסדר. הוא הגיע מהר, פתח את המדיח, בדק מה הבעיה ואמר מה צריך לעשות. החלטתי לא לבצע את התיקון כרגע.
היה מצוין! הגיע בזמן ונתן יחס טוב. לקח עלות ביקור.
איתור תקלה במדיח כלים מדגם בלומברג, שיפוץ כרטיס והחזרת המדיח לפעולה תקינה.
היה עשר! הייתי מרוצה מהשירות.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.