מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 31 חוות דעת רלוונטיות
איתור ותיקון תקלה בכרטיס אלקטרוני במקרר של חברת אמנה.
וואו, משהו לא נורמלי, הזמנתי אותו בסביבות תשע וחצי - עשר, הסברתי את הבעיה במקרר, ב11 הוא כבר הגיע וצ'יקצ'ק איתר את התקלה, פירק אותו ולקח לתיקון. בשעה 16 וחצי באותו יום כבר חזר. השתדל לעשות את זה מהר בגלל שזה מקרר.
הוא היה ממש על הכיפאק.
תיקון תקלה בכרטיס אלקטרוני במכונת כביסה של חברת סמסונג.
הוא היה בסדר גמור, עוד בטלפון הוא אמר לנו מה זה יכול להיות, עשה הכל במהירות ואנחנו מרוצים, כבר המלצנו עליו לחברים.
תיקון תקלה והחלפת כרטיס אלקטרוני במקרר של חברת אלקטרה.
הוא היה מצוין, פשוט 10 מכל הבחינות! אני מאוד מרוצה, הוא עשה עבודה מצוינת. לפניו היה טכנאי שלא הצליח לאתר את התקלה.
אין לי מילים לתאר! הוא ממש מקסים, הוגן, נתן שירות נהדר, מהיר, איתר את התקלה במהירות והאמינות שלו הייתה מעל ומעבר. אני ממליצה עליו בחום. בנוסף המחיר היה הגון וסביר.
הוא מוכשר בצורה בלתי רגילה, חרוץ, אמין ויודע לעבוד. באמת התרשמתי. ***עדכון לאחר שנה וחצי*** מאז הזמנתי אותו פעם נוספת לתיקון. חוות דעתי החיובית לגביו רק התחזקה. האיש מוכשר ,יעיל מאד ונעים הליכות. ממליץ עליו מאד מאד!!!
הוא היה בחור מאוד נחמד. הוא עשה את העבודה כמו שצריך ויצאתי מאוד מאוד מרוצה. לדעתי הוא מקום ראשון ובאמת מגיע לו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.