מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 18 חוות דעת רלוונטיות
היה טוב מאוד. הוא בדק את כל מה שהיה צריך לבדוק, מצא שהבעיה הייתה במדחס, אמר לי את המחירים לטובת עבודה כזו והגעתי למסקנה שעדיף לי לקנות מקרר חדש. הוא אבחן את הבעיה ונידב הרבה מידע, אחלה בן אדם.
הוא היה ממש נחמד אבל הסביר לי שאין דרך לבצע את התיקון. הוא הודיע הכל מלכתחילה ולקח תשלום על הביקור כפי שסיכם איתי מראש.
היה מצוין! חשבתי שיש בעיה עם מקפיא (מקרר סמסונג בן 6 שנים). יניב היה זמין והגיע תוך שעה. הוא ביצע בדיקה של מקרר. תוך כדי הוא הסביר מה הוא עושה ובודק. אחרי בדיקה המקרר נמצא תקין. יניב נתן גם כמה טיפים ויצר איתי קשר יום למחרת ושאל האם מקפיא עובד בצורה תקינה.
הוא הגיע ובדק את המקרר ובסוף הוא אמר שיש לי עדיין אחריות עליו ולא כדאי לתקן, הוא אמר לי גם מה הוא חושב שהבעיה וזה באמת היה נכון בסוף. הוא פתח את המקרר והשקיע ואמר שחסר לי גז, הסביר לי בדיוק מה לעשות ולמי לפנות, היה אמין מאוד ונחמד ובנוסף הוא לקח לי מחיר ביקור שהיה נראה קצת יקר בעיניי אבל בסדר.
הבעיה הייתה שהמקרר לא הפשיר, הוא הסביר לנו מה הוא עושה ועשה בדיקה מקיפה לוודא שאין עוד תקלות. הוא עשה עבודה מצוינת והמחיר היה הוגן.
הגיע ועשה בדיקה למקרר, אמר שאין בעיה אך המקפיא ממשיך לייצר קרח.
תיקון דליפת אוויר ממקרר חברת סמסונג ובדיקת סתימה בצינור מאחורי הפריזר.
הוא ביצע את העבודה לשביעות רצוני, הייתי מרוצה מההתנהגות שלו, המסירות, העדינות ובכללי אני מרוצה. הוא דייק בזמן ולקח מחיר סביר.
שירות עשר! לקח תשלום הוגן רק עבור הביקור. התעסק עם המקרר הרבה מאוד זמן. הסביר בצורה מפורטת על הכל. על מנת לחסוך לנו הוצאה הוא נתן לנו הדרכה איך לפעול בימים הקרובים כדי שלא נצטרך לקנות מקרר חדש. נכון לעכשיו זה הצליח ונחסכה מאיתנו הוצאה של אלפי שקלים :)
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.