מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 17 חוות דעת רלוונטיות
תיקון סתימה בצינורות מים של מקרר מחברת ביומברג.
הוא היה ממש נחמד, בא מהר ובסוף גם עזר לנקות. התקלה תוקנה בצורה טובה ולא חזרה מאז. אם נצטרך מישהו נזמין שוב אותו.
תיקון מקרר של חברת Samsung בעקבות סתימה בצינור מים.
יניב היה מצוין, הגיע בזמן, אדיב, מקצועי וגילה את התקלה במהירות.
תיקון מקרר של חברת סמסונג שכלל פתיחת סתימה בצינור מים והוספת גוף חימום.
בחור טוב ונהדר. עשה אחלה עבודה!
תיקון סתימה בצינור מים במקרר ביתי חמש מאות ליטר ווסטינג אוס.
הוא עשר בהכל, זמינות מיידית - הגיע תוך חצי שעה מאשדוד לקריית גת, אדיב, שירותי, מחיר הוגן, יעיל, הכל פיקס, רק מחמאות.
הוא היה בסדר גמור, הגיע עוד לפני הזמן והמחיר היה ממש הוגן. ביום הראשון הוא הגיע וראה שיש צורך להפשיר את המקפיא ולמחרת חזר לתקן. היה ממש על הכייפאק.
תיקון סתימה בצינור ניקוז של מים והוספת גז במקרר חברת אמנה.
הוא היה נחמד וניסה לעזור לי בטלפון. הוא הגיע ופתח אתת הסתימה בניקוז. אמרתי לו שיכול להיות שחסר גז ואז הוא שם ברז מילוי ומילא גז, תוך כדי שהוא קיטר שלא אמרתי את זה בטלפון. לאחר מכן הוא גבה 600 ש"ח, ואמר שהוא לא גובה על ביקור כפול. לדעתי זאת אמירה מוזרה כי מין הסתם הטכנאי מטפל במה שנצרך עד לפתרון הבעיה, ולא גובה מחיר של ביקור נוסף על כל דבר נוסף שהוא עושה תוך כדי הביקור. שאלתי אותו אם גז זה דבר יקר, והוא אמר לי שכן. הוא היה אצלי פחות מחצי שעה. אני מודה שלא התווכחתי איתו על המחיר. לפי דעתי המחיר שהוא לקח היה מאוד יקר. אני מכירה טכנאים ואת המחירים שלהם וחשבתי שהוא סביר כי ככה היה רשום באתר. תוך כדי העבודה נשבר חלק פלסטי קטן. שמתי לב לזה רק לאחר שהטכנאי כבר יצא. לכן, למרות שהבעיה נפתרה, נתתי 9 כציון האיכות, ולא 10, כי היה עדיף אם הוא היה מראה לי את זה בעצמו.
היה מעולה! הוא בא בזמן, הוא תיקן כמו שצריך, וענה בטלפון בצורה מסודרת ויכל להגיד גם לפניי שהגיע מה הנזק ומה העלות ועמד במילותיו. הוא הסביר הכל ולקח מחיר טוב בלי הפתעות.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.