מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 115 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה ממש בסדר! הוא הגיע לבדוק את המקרר ואמר שלא שווה לתקן אותו, הוא עזר לי וייעץ בבחירת מקרר חדש.
הוא הגיע לבדוק את המקרר, מצא מה הבעיה אבל המליץ לנו לקנות מקרר חדש כיוון שהטיפול עולה הרבה יותר. הוא היה אדיב, מאוד נחמד ונעים וגם הגיע מהר.
הוא היה מעולה! הגיע בזמנים והיה עשר מעשר.
יהודה היה מקסים, הוא בדק את המקרר והסביר לי שלא שווה לתקן אותו ועדיף לקנות חדש, אחר כך הוא גם התקשר להמליץ לי איזה מקרר עדיף לקנות ,ממש בחור אינטליגנט, לא כל יום נתקלים בבעל מקצוע כזה!
היה מצוין, אני מאוד מרוצה מהטיפול שלו.
בדיקה וייעוץ בנוגע למקרר תקול.
השירות היה מצוין.
עדן היה מאוד מקצועי, הוא בדק את המקרר, עלה על הבעיה והסביר לי את תהליך התיקון והעלות המשוערת.
ביקור, בדיקה וייעוץ לגבי תיקון כרטיס פיקוד דיגיטלי במקרר.
ולדיסלב היה נחמד מאוד! הוא סבלני והיה עשר.
בדיקת מקרר של חברת בלומברג וייעוץ לגבי רכישת מכשיר חדש.
היה נפלא, מקצועי ואמין, הגיע בזמן ועשה מאמץ גדול להגיע כבר באותו היום שדיברנו.
אריאל הוא בחור משכמו ומעלה. רציני, אמין ותמיד נכון לעזור בכל בעיה. אם תהיה לי בעיה בעתיד, רק אליו אני פונה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.