מציג חוות דעת 1 - 5 מתוך 5 חוות דעת רלוונטיות
הוא ממש ניסה לעשות עבודה טובה ולתקן את המקרר. הוא אמר לי מראש שמילוי גז לא בטוח יעזור אבל ניסינו. בסוף זה באמת לא עבד והיה צריך פשוט להחליף את המקרר אבל הוא היה בסדר גמור ומאוד אמין. עשר!
נחמד אבל לא הצליח לפתור את התקלה. אמר לי מראש שיכול להיות שזה מה שיקרה.
את האמת היה ככה ככה. שגיב ביצע כל מיני בדיקות ואמר לי שבגדול זאת בעיה ידועה במקררי סמסונג ולבסוף לא עשה כלום ונשארתי עם הבעיה כמו שהייתה. ואחרי שוטטות באינטרנט לגבי אותה בעיה ראיתי שאפשר לפתור את הבעיה עם הפשרת המאייד הפנימי עקב חסימת הניקוז ע"י קרח שלא הופשר אבל לא משהו שבוודאות פותר את הבעיה.
קבעתי איתו כמה פעמים ופעמיים מתוכם הוא לא הגיע ולא הודיע לי, לאחר מכן הגיע בשלוש פעמים שונות ולא הצליח לתקן את התקלה והחזיר לי חלק מעלות העבודה והביקור ששלמתי לו, בסוף התקשרתי לטכנאי של החברה והוא הצליח לתקן את התקלה בפעם אחת.
היה על הכיפאק! הוא הגיע בזמן , ביצע בדיקה יסודית והציע כי בגלל גיל המקרר ומצבו התיקון לא כדאי כלכלית. לקח דמי ביקור בלבד כפי שהופיעו באתר. איש מקצועי , אמין ואין לי ספק שאשתמש בו שנית בנושאים שבהם הוא מתעסק -מזגנים, מקררים , מכונות כביסה ותנורים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.