מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
תיקון כרטיס אלקטרוני במקרר של חברת שארפ ואבחון ותיקון תקלה נוספת.
במהלך העבודה התריע על תקלה אפשרית בעת החלפת כרטיס שעלולה להתרחש לאחר מספר ימים והבטיח לתקנה ללא תוספת כסף. לאחר מספר ימים אכן הייתה תקלה והמקרר התחיל להקפיא. כפי שהבטיח הגיע ועוד בערב חג והחליף חלק נוסף ללא תשלום. המקרר תקין. פשוט שירות מדהים.
אבי היה בסדר גמור. הגיע עם ציוד והיה מאוד נחמד, היה נשמע אמין.
הוא היה מצוין, הוא הגיע מהר ואבחן את התקלה כמו שצריך.
הוא היה ממש בסדר! נתן ייעוץ מקצועי כולל המלצה לפנות לטכנאי של היבואן הרשמי.
הוא התגלה כבעל מקצוע מעולה הוא בדק בסבלנות את המקרר ואיבחן את התקלה. בנוסף הגיע בזמן שנקב. הוא טכנאי מסודר, נקי, עדין ונחמד. מבחינתי הוא 10 בכל הפרמטרים. הלוואי וירבו כמותו בישראל.
הוא היה מקסים, מקצוען ואמין. ממש תואם להמלצות באתר. גם המחיר שלו היה הוגן לחלוטין לדעתי.
היה אחלה. גיליתי שהמקרר לא מקרר אז התקשרתי ליגאל, הוא היה מאוד אדיב והגיע תוך פחות משעה. עלה על הבעיה מיד ותיקן אותה במחיר סביר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.